5 obiceiuri care te ajută să ai un corp pregătit de vară

Vremea pentru costume de baie aproape a venit, așadar, ar cam fi timpul să îți faci planul de bătaie pentru corpul mult visat.

5 obiceiuri care te ajută să ai un corp pregătit de vară

Să faci câteva schimbări în stilul de viață te asigură că nu îți vei da peste cap dieta chiar înainte să vină vremea de plajă.

1. Detox

Ieși puțin din zona alimentelor confortabile înlocuindu-le cu fructe și legume proaspete. De exemplu, bea apă cu lămâie în fiecare zi pentru a arde grăsimile și totodată, pentru a accelera digestia. Asigură-te că fiecare salată conține frunze verzi precum kale sau spanac. Consumă cât mai multe astfel de porții pe zi și vei vedea rezultatele într-un timp scurt.

2. Uită de colăcei

Nu e atât de ușor să ascunzi un abdomen proeminent în spatele bluzelor groase atunci când temperaturile cresc. Să începi să lucrezi în zona abdomenului e o necesitate începând de… oricând. Mănâncă afine – au puține calorii – și mărește antrenamentul de cardio – astfel încât țesutul adipos regăsit pe abdomen să dispară, iar mușchii să iasă la suprafață oferindu-ți un aspect care e, pe lângă frumos din punct de vedere estetic, dar e și sănătos.

3. Concentrează-te pe picioare

Pantalonii scurți au nevoie de picioare în formă, așadar, toate trebuie să lucrăm intens în partea de jos a corpului mai ales că anotimpul călduros este aici. Nici măcar nu trebuie să mergi la sala de fitness pentru a avea gambe frumoase și fund tonifiat: ia-ți cinci minute din zi și fă exerciții esențiale părții de jos a corpului (de exemplu, genuflexiuni) pe care le poți face oriunde.

4. Nu sări niciodată peste micul-dejun

Vrei să slăbești, dar nu mănânci dimineața? Poți considera că deja ai eșuat. De ce? Sari peste o etapă extrem de importantă care îți dă startul întregii zile și de pe urma căruia ai parte de o mulțime de beneficii. Să nu mai menționăm faptul că dimineața poți mânca tot ce poftești (cu măsură, desigur) întrucât caloriile sunt arse până la finalul zilei. Statisticile ne demonstrează că micul-dejun ne ajută să slăbim și totodată, ne împiedică să consumăm alimente nesănătoase la ore nepotrivite.

5. Notează ce mănânci

Dacă încerci să slăbești rapid, un plan de pierdere a kilogramelor te va ajuta cu siguranță. În timp ce metodele de mai sus te ajută să arzi calorii și să îți întărești musculatura, dacă scopul tău măreț e să scapi de câteva kilograme, începe prin a-ți nota într-un jurnal alimentar tot ceea ce consumi astfel încât să observi mai bine ce îmbunătățiri poți aduce alimentației tale.

Citește și:
Alimentele considerate sănătoase, dar pe care ar trebui să le eviți

Foto: Arhiva ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din health & diet