Brand-ul Louis Vuitton vinde un pulover decorat cu jucării pentru 8.000 de dolari

Unii ar spune că echipa Louis Vuitton și-a pierdut mințile când a lansat pe piață un pulover împodobit, nici mai mult nici mai puțin, cu animale croșetate colorate.

Utilizatorii rețelelor de social media nu au fost chiar încântați de prețul mult prea ridicat al puloverului cu jucării croșetate lansat de Louis Vuitton, iar mulți dintre ei consideră, de asemenea, că acest concept este unul de-a dreptul ridicol. Partea de bază a sweater-ului este decorat cu o multitudine de jucării animale colorate și face parte din colecția de primăvară – vară 2021 realizată de designer-ul Virgil Abloh pentru brand-ul francez.

De asemenea, puloverul made in Italy are pe spate și două jucării și o etichetă cu logo-ul brand-ului, iar în față un fermoar ascuns pentru a-i păstra forma. Realizat numai made-to-measure, această piesă controversată ajunge la un preț de aproximativ 8.200 dolari.

„Realizată exclusiv la comandă, această piesă elaborată prezintă prin marionetele jucăușe aplicate, o temă majoră pentru acest sezon. Tricotat din lână merino fină într-o formă basic, este împodobit cu 14 jucării realizate din croșet și jerseu. O jumătate de fermoar în partea din față asigură că răscroiala la baza gâtului își va păstra forma”, se menționează în descrierea de pe site-ul www.louisvuitton.com.

Menajeria de pe pulover include un urs panda, un flamingo, un scorpion, un șoarece, o broască, o maimuță, precum și câteva creaturi mitice de origini necunoscute. Păpușile au fost comparate cu jucării de copii, iar criticii de pe social media susțin că un astfel de pulover nu poate intra la categoria high fashion. Ba mulți dintre ei au afirmat chiar că ar putea să-l recreeze în cel mai scurt timp cu piese găsite la un supermarket sau în camerele copiilor lor.

Colecția cu aplicații de tip jucărie mai include, printre altele, și o jachetă de baseball cu păpuși ce are prețul de 6.100 dolari precum și un hoodie la prețul de 7.450 dolari. Dar deși cei mai mulți dintre cei care au comentat pe rețele de socializare spun că sunt oripilați, dezgustați sau revoltați de aceste creații Louis Vuitton, există și un procent mic care s-a arătat încântat de acest design. Pentru că, nu-i așa, gusturile nu se discută, iar fiecare dintre noi are dreptul să poarte ce îi place și ce îl face să se simtă bine. Tu ce părere ai?

Citește și:
Fenty, brandul de modă al Rihannei, se închide

Foto: www.louisvuitton.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din video