Trucuri eficiente pentru a-ți micșora talia în numai o săptămână

Trucuri de încercat dacă îți dorești o talie de invidiat.

Trucuri eficiente pentru a-ți micșora talia în numai o săptămână

În loc să te înfometezi, să încerci o dietă nouă sau să petreci nenumărate ore la sala de fitness încearcă aceste trucuri simple care te vor ajuta să îți micșorezi talia și să scapi de o parte din grăsimea de pe abdomen.

Aceste trucuri reprezintă doar câteva modificări sănătoase pe care le poți face în loc să te înfometezi sau să te epuizezi fizic. În plus, unele sunt chiar delicioase!

1. Schimbă ce mănânci la micul dejun

Vrei o metodă eficientă și rapidă de a-ți micșora talia? Nicio problemă! Încearcă să renunți la micul dejun compus din cereale, fulgi de ovăz sau orice alt tip de alimente cu amidon, optând pentru cele pe bază de proteine. Proteinele îți accelerează metabolismul cu 25% mai mult decât carbohidrații. Albușul de ou, shake-urile proteice sau iaurtul grecesc reprezintă unele dintre cele mai bune opțiuni.

2. Adaugă fibre

Cel mai bun aliat în lupta cu stratul adipos de pe abdomen! Fibrele te ajută să te saturi mai repede, consumând astfel mai puține calorii și îți micșorează și glicemia prevenind supra-alimentația.

3. Optează pentru grăsimi bune

Grăsimile bune sunt foarte importante pentru dietă și pentru funcționarea creierului, însă unele dintre ele contribuie la acumularea kilogramelor în plus. Elimină pe cât posibil tot ceea ce înseamnă ulei de gătit! De asemenea, încearcă să mănânci mai multe semințe de cânepă sau chia, care au mai multe proteine și fibre decât nucile sau alunele, dar și mai puține grăsimi.

4. O cină cât mai simplă

Cum nu consumi prea multe calorii stând pe internet sau uitându-te la filmul sau serialul preferat este foarte important ca masa de seară să fie cât mai simplă și mai slabă în calorii. O cină compusă din pește cu legume sau cartofi dulci constituie cel mai bun exemplu. Folosește cât mai multe condimente în loc de sare, ulei sau unt de gătit.

5. Păcălește-ți pofta de dulce

În loc de zahăr sau îndulcitori artificiali ai putea să folosești, fără probleme, ștevie. Ștevia nu are calorii, nu are niciun impact asupra indicelui glicemic și nici asupra taliei tale.

6. Mănâncă mai mult iaurt

Conținutul bogat în proteine al iaurtului și culturile probiotice reduc rapid grăsimea abdominală și riscul de balonare. Este important să consumi iaurt simplu, fără grăsimi și, dacă simți nevoia de ceva dulce, să îi adaugi ștevie.

7. Nu uita de exercițiile cu greutăți

Deși exercițiile cardio reprezintă o componentă principală în procesul de eliminare a grăsimilor, nu trebuie să uiți și de antrenamentele cu greutăți. Mușchii mai bine definiți au tendința de a arde mai repede grăsimile, în special în zona abdominală, chiar și la 12 ore după terminarea antrenamentului. Ar trebui să faci astfel de exerciții de cel puțin trei ori pe săptămână, pentru 20 de minute.

Încearcă aceste trucuri și nu uita să te alimentezi suficient și să bei zilnic 2 litri de apă.

Citește și:
Evită-le! Obiceiuri care te fac să mănânci în exces

Foto: Arhiva ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din health & diet