Obiceiuri care te fac sa mananci in exces

Obiceiuri care te fac sa mananci in exces

iata care sunt obiceiurile alimentare care se fac vinovate de faptul ca ai inceput sa mananci in exces:

Sari peste micul dejun

Nu am timp,' Nu pot sa mananc dimineata' – acestea se Numara printer cele mai frecvente scuze pentru a sari peste micul dejun. Insa, acest obicei este, de fapt, extreme de nesanatos sit e va face sa consume in exces la urmatoarea masa. Ai putea incerca sa iti pregatesti ingredientele pentru mic dejun seara, pentru ca dimineata doar sa le amesteci intr-un bol.

Nu ai gustari incluse in dieta zilnica

Din pacate, unele persoane au tendinta sa creada ca toate gustarile sunt daunatoare dietei. De fapt, este cu totul invers, gustarile te pot ajuta sa iti atingi telurile in ceea ce priveste greutatea. Gustarile dintre mese te impiedica sa mananci in exces, iar cele luate inainte si dupa antrenamentele fizice iti vor hrani corpul cu nutrientii necesari.

Confunzi foamea cu setea

Multe persoane nu reusesc sa faca diferenta intre senzatia de foame si senzatia de sete. Daca tocmai ai luat masa si simti in continuare ca nu te-ai saturat, s-ar putea ca, de fapt, sa-ti fie sete. Este dificil sa distingem intre aceste doua senzatii, asadar, data viitoare cand te incearca o foame acuta, bea mai intai un pahar si asteapta 20 – 30 de minute, ca sa vezi daca senzatia mai persista.

Mananci in baza emotiilor!

Daca ti-ai format un obicei din a te alina cu ajutorul mancarii, afla cu nu esti singura. Exista foarte multe persoane care recurg la mancare in momentele stresante din punct de vedere emotional, insa acest lucru este incorrect fata de corpul tau. Data viitoare cand vei depista ca ti-e pofta de ceva, intreaba-te mai intai Imi este foame cu adevarat?'

Mananci in fata unui ecran sau monitor

Daca te-ai obisnuit sa iei masa in fata televizorului sau a calculatorului, avem vesti proaste pentru tine! Atentia indreptata catre un ecran sau monitor va cauza mancatul in exces, deoarece nu esti conectata cu mancarea din fata ta si nu te vei putea concentra pe actiunea de a lua masa. Incearca sa faci din luatul mesei o actiune izolata, dedicata doar pentru a savura mancarea.

Farfuriile tale sunt prea mari

Nu-i asa ca nu stiai ca dimensiunea farfuriilor tale poate influenta cantitatea de mancare consumata?
Atunci cand in farfuria ta ramane mult spatiu, ai putea avea impresi aca portia ta de mancare este, de fapt, foarte mica si ai fi tentata sa te indrepti si catre a doua portie. Asadar, incearca sa renunti la farfuriile mari si alege unele de dimensiune medie.

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet