Trucuri de un minut care te vor ajuta să arăți minunat în această vară

Nu trebuie să ţii o dietă vara aceasta ca să slăbeşti, doar urmează acești pași simpli care nu îți vor fura mai mult de un minut și care te vor ajuta să dai jos kilogramele nedorite rapid!

Trucuri de un minut care te vor ajuta să arăți minunat în această vară

16. Dezvoltă-ți simțul olfactiv

Dacă chiar îți e poftă să mănânci ceva, încearcă să îți antrenezi creierul să nu ceară prea mult. Miroase alimentul respectiv pentru 30 de secunde, apoi mănâncă puțin și savurează tot pentru 30 de secunde. Acest truc te va ajuta să te oprești când e nevoie și să înveți ce înseamnă doar să guști din ceva ce te tentează!

17. Inspiră-te

Ca să te monitorizezi și să evoluezi, poți să-ți pui citate inspiraționale în locuri strategice: pe frigider, pe laptop, pe televizor. Ce zici de 'Dacă nu ți-e suficient de foame încât să mănânci fructe, probabil nu ți-e foame'?

18. Nu-ți lăsa bicicleta să ruginească!

Poate că transportul în comun e o opțiune mult mai confortabilă, dar atunci când vine vorba de distanțe scurte, de ce să nu le parcurgi pe bicicletă? Pe lângă faptul că vei apuca să admiri mai mult împrejurimile, vei face mișcare și vei arde calorii fără să-ți dai seama.

19. Cumpără pește

Peștele precum tonul, codul și somonul te vor ajuta să slăbești câteva kilograme datorită cantității crescute de omega-3. Studiile au arătat cum persoanele cu greutate peste medie care au ținut un regim cu calorii reduse, dar care au avut pește în dieta lor, au pierdut cu 20% mai multă grăsime decât cei care nu au consumat pește.

20. Încearcă și snack-uri sănătoase

Știm că nu mai ești la școală și că poate restaurantul de lângă birou e cea mai bună alegere, dar ce ar fi să ai de fapt câteva gustări sănătoase la tine? Pe lângă economia pe care o vei face, doar gândul că ai deja mâncare în geantă te va opri să mergi să-ți cumperi altceva. Dacă fructele nu sunt suficiente, poți apela la humus cu morcovi, alune și batoane de cereale cu zahăr redus.

21. Mănâncă supă cu legume tăiate în bucăți mari

Un studiu arată că oamenii care mănâncă supă cu bucăți mai mari de legume se simt mai ușor satisfăcuți cu porția de mâncare. Ce te va ajuta și mai mult e că vei simți nevoia să consumi cu 20% mai puțin decât dacă ai mânca legume mărunțite.

22. Uită de vin, alege șampania

Un pahar normal de vin roșu are în jur de 125 de calorii, în timp ce vinul alb în jur de 120. Șampania este o alegere mai bună atunci când vine vorba de băuturi, pentru că oricum este servită într-un pahar mai mic și are un aport caloric mult mai mic decât vinul, ajungând în cel mai 'rău' caz la 90 de calorii per pahar.

23. Plănuiește-ți ieșirile altfel

De multe ori, atunci când ieșim cu prietenii la cină tindem să consumăm mai multă mâncare din cauză că petrecem mai mult timp la masă. Încearcă să inlocuiești cina cu alte activități care nu implică neapărat mâncatul la masă. Poți să sugerezi ieșiri la tenis sau orice activitate care te pune în mișcare.

24. Uită sandvișul și alege o salată

Două felii mari de pâine cu maioneză pot ajunge la 550 de calorii, în timp ce o salată întreagă are maximum 350 de calorii.

25. Nu uita de lichide!

Deshidratarea poate să-ți încetinească metabolismul cu 3%. Un astfel de metabolism arde cu 3-5 kilograme mai puțin într-un an, ceea ce înseamnă că ai putea să slăbești doar având grijă să bei suficiente lichide.

26. Fără gustări de noapte

Mâncatul după ora 19 e nerecomandat, iar o gustare la miezul nopții chiar înainte de culcare, mai ales una nesănătoasă, nu te va ajuta prea mult să slăbești. Studiile arată că, dacă renunți la astfel de obiceiuri, vei ajunge să consumi cu 240 de calorii mai puțin zilnic.

27. Nu mânca având telefonul în față

Să fii distrasă în timp ce mănânci nu te va ajuta deloc, creierul tău va percepe senzația de sațietate mult mai greu și vei ajunge să mănânci mai mult decât este nevoie.

28. Uită de băuturile pentru sportivi

Poate sună ciudat, dar trebuie să eviți băuturile pentru sportivi. Acestea conțin foarte mult zahăr și calorii, iar dacă exercițiile tale țin mai puțin de o oră, apa va fi suficientă!

29. Sari peste mâncărurile 'light'

Masa alimentelor pe care le consumi influențează senzația de sațietate pe care o simți după o masă. Cel mai bine ar fi să alegi alimente care sunt în cantitate mai mare, dar au aportul de calorii mic, precum: căpșuni, portocale, grapefruit, spanac, brocoli. Pe lângă faptul că senzația de sațietate va apărea în timp ce le mănânci, sunt și o opțiune delicioasă!

Citește și:
Tot ce trebuie să știi despre dieta cu apă

Text: Roxana Sayyad
Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din health & diet