6 lucruri pe care să le faci dimineața, pentru a scăpa de kilogramele în plus

Include câteva trucuri simple în rutina ta zilnică iar kilogramele vor dispărea ca prin minune. Vei vedea cât de simplu este…

6 lucruri pe care să le faci dimineața, pentru a scăpa de kilogramele în plus

Iată 6 lucruri pe care să le faci dimineața, pentru a scăpa de kilogramele în plus.

Mai mult somn

Nu îți sugerăm să oprești soneria telefonului dimineața și să ajungi târziu la serviciu, însă dacă poți renunța la tabieturile tale pentru a prinde câteva minute în plus de somn, fă-o!

Studiile au arătat că somnul este vital atunci când îți propui să slăbești. Dacă îți este greu să te dai jos din pat dimineața, înseamnă că organismul tău are nevoie de mai multă odihnă. Încearcă să îți reorganizezi programul astfel încât să ajungi mai devreme la culcare seara.

Cumpără-ți farfurii mai mici

Poți slăbi mai mult de 4 kilograme pe an fie și numai pentru că ai schimbat farfuriile cu unele mai mici. Potrivit unui experiment făcut în Statele Unite, consumăm cu 22% mai puține calorii dacă alegem o farfurie cu diametrul de 25 cm în locul uneia de 30 cm. Motivul ar fi percepția noastră: atunci când vedem aceeași cantitate de mâncare așezată pe un platou mai mare o percepem ca fiind mai puțină și atunci avem tendința de a mânca mai mult.

Bucură-te de soare

E timpul să te bucuri cât mai mult de soare și lumina naturală. Nu numai că te vei simți instantaneu energizată, dar se pare că, dacă stai la soare în primele ore ale zilei, te ajută să îți reglezi ceasul biologic, vei avea un somn mai liniștit noaptea și îți vei îmbunătăți metabolismul. Să nu îți uiți crema cu protecție solară…

Ia-ți la pachet un prânz sănătos

Ia-ți la pachet un prânz sănătos, vei face economie de bani și vei consuma mai puține calorii. Împachetează alimente sănătoase care ar satisface chiar și cel mai sever nutriționist! Și nu te opri doar la prânz, poți pregăti câteva legume sau fructe și pentru mai târziu, astfel vei fi sigură că nu dai buzna peste proviziile de biscuiți sau chips-uri din sertar.

Fă mișcare în drum spre serviciu

Mașina a devenit indispensabilă? Încearcă să renunți la ea din când în când. Un studiu recent a arătat că cei care merg pe jos, cu bicicleta sau chiar cu un mijloc de transport în comun au indicele de grăsimi din corp mult mai redus decât cei care aleg să meargă cu mașina. Da, chiar și 5 minute de mers pe jos în dum spre stația de autobuz pot face diferența.

Mănâncă ouă

Dacă obișnuiești să mănânci un sandwich sau un croissant la micul dejun, ar fi bine să faci o schimbare. Conform unui studiu făcut în Statele Unite, persoanele care au consumat două ouă la micul dejun în fiecare zi timp de 2 luni au slăbit cu 65% mai mult decât cei care nu au consumat ouă. Se pare că ouălele stimulează secreția unui hormon, PYY, care îți da senzația de sațietate, în timp ce inhibă producerea unui alt hormon care induce senzația de foame. Poți adăuga piper și roșii pentru un gust mai savuros.

Citește și:
Trucuri alimentare pentru a avea o talie mai subțire

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
substantial.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet