9 solutii prin care poti sa reduci senzatia de foame

Vrei sa fii in forma si sa ai o stare de spirit echilibrata fara sa mananci prea mult sau sa te infometezi? Iti punem la dispozitie 9 solutii prin care sa spui stop senzatiei de foame.

9 solutii prin care poti sa reduci senzatia de foame

Un mar inainte de masa taie pofta de mancare, hidrateaza si detoxifiaza. Bogate in fibre, merele stimuleaza si accelereaza tranzitul intestinal, capteaza grasimile si zaharurile si le incetineste absorbtia in organism, curata sistemul digestiv si te ajuta sa lupti impotriva colesterolului.

Mixeaza pe savoarea condimentelor pentru ca acestea sunt bogate in polifenoli, antioxidanti, fibre si uleiuri esentiale, substante care iti dau energie si te mentin sanatoasa. In plus, condimentele sunt aliati de nadejde in orice dieta pentru ca te ajuta sa mananci mai putin sarat, mai putin dulce, mai putin gras, prin urmare, mai sanatos. Meniurile echilibrate cu arome picante stimuleaza papilele gustative atat de mult incat senzatia de satietate apare imediat, ajutandu-te sa reduci portiile de mancare sau sa mai rontai ceva intre mese.

Semintele de chia absorb pana la de 12 ori greutatea lor si se extind in stomac inducand mai repede senzatia de saturare si reducand astfel pofta de mancare. Sunt bogate in fibre si furnizeaza aproape 50% din aportul zilnic necesar, cu 11 grame de fibre in 30 de grame de seminte. Fibrele sunt necesare pentru sanatate in general, dar mai ales pentru digestie si pierderea in greutate.

Introdu in dieta zilnica grasimile nesaturate, adica cele care se gasesc predominant in uleiurile vegetale, in pestele gras, in nuci si in semintele oleaginoase si redu pe cat posibil grasimile saturate, adica cele din uleiurile si grasimea de pe carne. Diferenta dintre grasimile saturate si cele nesaturate este simpla. Grasimile saturate devin solide la temperatura camerei, iar cele nesaturate raman in starea lor initiala.

Pacaleste-ti creierul ca mananci mai mult. In loc de un sandwich urias, alege unul mai mic, o salata, un fruct si o ceasca de ceai. In loc de o portie mare de paste alege o bucata de peste cu garnitura de legume inabusite si noodles. Astfel de mese care combina mai multe tipuri de alimente slabe in calorii sunt mai sanatoase si iti pacalesc creierul ca mananci mai mult.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet