5 semne ca esti prea stresata si 5 moduri in care poti schimba asta

Te-ai simtit vreodata stresata doar auzind sunetul unei notificari primite pe Facebook sau orice alt canal de comunicare?

5 semne ca esti prea stresata si 5 moduri in care poti schimba asta

Se stie ca starile de stres sunt cauzate de motive minore. In cam toate ariile, de la politica la relatii personale, de la probleme si nemultumiri la locul de munca, stresul pare sa isi faca simtita prezenta, de aceea nu mai poate fi privit ca pe ceva simplu, ci ca o adevarata problema la nivel social.

Stresul poate fi ceva pozitiv in viata noastra. Daca nu am avea putin din el nu am fi motivati sa ducem la bun sfarsit treburile pe care le avem.', spune Dr. Lindsay Henderson. Specialista ne spune: Insa cand stresul are un impact in viata ta de zi cu zi si in functionarea ta zilnica, atunci este important sa cauti ajutor sau sa ii acorzi mai multa atentie'.

1. Ai probleme de concentrare

Cand te simti foarte stresat, nu te mai poti concentra, este foarte dificil sa faci asta, ceea ce poate duce la consecinte serioase la locul de munca, de exemplu. LiveHealthOnline au realizat un studiu in cee ace priveste stresul, avandu-I ca protagnosti pe 1500 adulti americani si au aflat ca 50% dintre isi considerau serviciul drept cel mai mare motiv de stres. Asadar, poate fi un efect de domino acest fapt si iti poate afecta performanta daca nu gasesti rezolvari pentru aceasta problema.

2. Eviti evenimentele sau intalnirile familiale

40% dintre participantii la studiul mentionat anterior au spus ca au lipsit de la evenimente sau reuniuni de familie din cauza stresului. Acelea sunt lucruri necesare si importante pentru noi', spune Henderson, iar asta ne poate scadea din increderea in sine si poate strica echilibrul vietii noastre.

3. Ai dificultati cand trebuie sa dormi

Doua treimi dintre persoanele studiului realizat de LifeHealthOnline au afirmat faptul ca stresul le afecteaza starea psihica si din cauza asta au probleme extreme de mari in legatura cu somnul.

4. Programul tau de masa devine din ce in ce mai neorganizat

Henderson ne spune ca stresul le face in special pe femei sa manance ori prea mult, ori prea putin. Barbatii, insa, se confrunta cu altceva in acest sens: Barbatii vor avea probleme mai mari cu irascibilitatea si cu furia, iar una dintre problemele fizice va fi presiunea sangelui.'

5. Ai probleme de siguranta

Henderson releva faptul ca stresul duce la pierderea rabdarii si la stari irascibile cu prietenii, familia, colegii de camera. De asemenea, acesta poate genera stari de anxietate sau distantarea fata de cei din jurul tau.

Citeste si:
6 moduri in care stresul iti poate afecta viata sexuala

6. Iti pastrezi stresul in corp

Primul semn fizic al stresului este in modul in care ai grija de tine. Henderson spune sa fii atent(a) la incelstarea maxilarului si sa realizezi daca ai probleme cu stomacul.

Acestea ar fi cele mai importante semne ale faptului ca stresul iti poate afecta in sens negativ viata.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet