5 semne ca esti prea stresata si 5 moduri in care poti schimba asta

Te-ai simtit vreodata stresata doar auzind sunetul unei notificari primite pe Facebook sau orice alt canal de comunicare?

5 semne ca esti prea stresata si 5 moduri in care poti schimba asta

Ca terapeut, Henderson a gasit metodele necesare pentru a elimina acest factor nociv din jurul tau. Daca ai probleme cu un loc de munca foarte stresant, copii sau bani, este foarte greu sa le opresti, deci este la fel de bine sa inveti metodele sanatoase de a le elimina'.

1. Fa sport

Bineinteles ca antrenamentele de sport sunt intotdeauna necesare, insa specialista Henderson considera ca a exersa nu coincide neaparat cu clasicul antrenament de yoga. Te va ajuta chiar sa si parchezi mai departe decat o faci de obicei in drumul tau spre magazinul de unde iti faci cumparaturile. Adica sa mergi pe jos cateva minute. Nu uita sa te opresti uneori si sa iei o pauza cu respiratii adanci, cate iti pot relaxa mintea.

2. Stabileste-ti o rutina

Cand te simti coplesit, extreme de stresat, Henderson specifica faptul ca unul dintre cele mai usoare lucruri ce te vor ajuta este organizarea, structura. Fa-ti un program zilnic de activitati si elimina haosul din agenda.

3. Fii implicat la nivel social

Cu siguranta dupa o zi lunga si obositoare de munca tot ceea ce vrei sa faci este sa ajungi in confortul de acasa. Avem tendinta sa ne indepartam si sa ne izolam atunci cand ne simtim coplesiti, insa sociabilitatea este sanatoasa si importanta', spune Henderson.

4. Gaseste motive sa te distragi singur

Cum poti sa iti opresti creierul pentru cateva momente atunci cand te-ai saturat de avalansa de informatii pe care o simti zilnic? Poti gasi metode in functie de ceea ce iti place si te relaxeaza, poate fi uitatul la televizor, cititul unei carti sau a unei reviste si lista poate continua.

Citeste si:
6 zodii care nu se descurca in situatii stresante fara sa se panicheze

5. Mediteaza si concentreaza-te pe schimbarea gandurilor pe care le ai

Invata sa iti controlezi creierul sa se focalizeze pe prezent, pe clipa in care traiesti in acel moment, ca sa te poti detasa de toate gandurile stresante cu privire la ceea ce vei avea de facut sau la alte probleme.

Text: Teona Tomoiaga
Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
substantial.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet