10 trucuri care te vor ajuta să mănânci mai puțin

Uneori mâncăm mai mult decât are corpul nostru nevoie, iar asta ne poate face să intrăm intr-un cerc vicios al alegerilor nesănătoase.

10 trucuri care te vor ajuta să mănânci mai puțin

Iată 10 trucuri care te ajută să mănânci mai puțin.

Mănâncă alături de o persoană cu o dietă sănătoasă

Încearcă la orice masă să ai alături o persoană care mănâncă sănătos și care te poate influența și pe tine în bine, în locul cuiva care are doar obiceiuri nesănătoase și te încurajează să încerci mai multe feluri de desert.

Evită pâinea

Încearcă să eviți pe cât posibil coșul cu pâine, atunci când acesta ajunge la masă. Dacă nu poți renunța de tot la ea, alege măcar pâinea integrală.

Hidratează-te

Bea un pahar mare de apă cu lămâie, înainte de fiecare masă. Te va face să mănânci mai puțin.

Mănâncă din farfurii mai mici

Cu cât farfuria din care servești este mai mare, cu atât ai tendința de a mânca mai mult. Folosește o farfurie mai mică, iar porțiile tale zilnice nu îți vor aduce kilograme în plus.

Alege gustări sănătoase

Renunță la chipsurile pe care le consideri gustarea dintre mese. Fă alegeri sănătoase precum nuci, banane sau o porție mică de ton. Astfel te vei ține departe de a mânca mai mult decât ai nevoie și de a face alegeri nesănătoase.

Elimină orice te poate distrage

Renunță la mesele servite în fața calculatorului sau a televizorului. Luând cina în fața serialului preferat te va face doar să mănânci mai mult.

Cumpără online

Dacă vizita în supermarket te face să adaugi în coșul de cumpărături multe produse inutile, renunță la acest obicei. Alege să cumperi online, eliminând riscul tentațiilor apărute în cale, cărora niciodată nu le poți rezista.

Mănâncă mai mult la micul dejun

O masă bogată la micul dejun va elimina poftele nesănătoase din timpul zilei, ajutându-te să poți păstra o dietă echilibrată.

Adaugă legume

Pentru o senzație de sațietate îndelungată, fără riscul de a crește peste măsură numărul caloriilor, adaugă legume fiecărei mese. Te vor face să te saturi mult mai repede, fără să îți afecteze silueta.

Fă mișcare

Făcând exerciții în fiecare zi, vei face alegeri mai sănătoase și nu vei mai simți nevoia de a mânca atât de mult.

Citește și:
Cum poți obține un abdomen plat fără exerciții sau regim alimentar

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet