10 lucruri pe care le au in comun dietele care dau rezultate

Atunci cand vine vorba despre diete, exista foarte multe idei conflictuale in ceea ce priveste alegerile produselor ori care este cea mai buna solutie de a pierde in greutate.

10 lucruri pe care le au in comun dietele care dau rezultate

Iar cand si cele mai in forma vedete par confuze in privinta modului de a pierde in greutate intr-un mod sanatos, este esential sa fie asculte sfaturile expertilor pentru a se tonifia fara a-si face griji in privinta caloriilor, a pierderii masei musculare sau a grupelor vitale de alimente.

Mai jos iti prezentam cele 10 lucruri pe care le au in comun dietele care dau rezultate

1. Gasirea unui ritm propriu

Dietele bune promoveaza o pierdere in greutate nu mai mare de 1 sau 2 kilograme pe saptamana', spune Nigel Penny, lector in Stiinta Nutritiei din cadrul Universitatii Birmingham City. Daca pierzi mai mult de 2 kilograme pe saptamana dupa a doua saptamana de regim, cel mai probabil ai inceput sa pierzi din masa musculara.'

2. Se doreste eliminarea zaharului si mai putin a grasimilor

Multe din cele mai noi si mai bune diete eliminau zaharul si amidonul mai degraba decat grasimea.', spune Marisa Peer, autorul cartii You can be thin: The Ultimate Programme to End Dieting… Forever. Corpul tau poate controla excesul de zahar ce se gaseste in carbohidratii amidonici, cum ar fi pastele si painea, ca si grasime. Dar grasimile bune va ajuta ca sa simtiti senzatia de satietate si sunt sunt esentiale pentru o sanatate buna. Totusi, o dieta bogata in grasimi, va poate cauza o senzatie de oboseala, de foame si nervozitate si nici nu va ajuta la mentinerea pierderii in greutate.'

3. Acorda cea mai mare importanta micului dejun

Un mic dejun de calitate este vital pentru a va pregati pentru tot restul zile', spune nutritionistul Jacqui Cleaver, de la New You Bootcamp. Toate dietele bune va vor sugera sa va incepeti ziua cu protein de calitate, o cantitate suficienta de grasimi bune si carbohidrati sanatosi. Incercati ouale cu paine fara grau sau ovaz cu affine si seminte.'

4. Acestea promoveaza mesele regulate

Toate dietele de success vor promova mesele regulate, planificate si gustari pe tot parcursul zilei', spune dieteticianul Kate Arthur.

Citeste si:
Diete de supermodel! Iata 4 planuri sanatoase de alimentatie

5. Acestea sugereaza modificari permanente ale stilului de viata

Planurile eficiente de scadere in greutate trebuie sa fie realiste si sa incurajeze permanent schimbarile stilului de viata, mai degraba decat sa se bazeze pe formule si pulberi lichide sau pe alimente sip e dispozitive speciale.', spune Penny.

6. Acestea recomanda intotdeauna sa fie incluse proteinele si carbohidratii

Cheia pentru pierderea in greutate pe termen lung este mentinerea scazuta a zaharului din sange', spune Peer. Daca mancati proteine si carbohidrati, acest lucru va incetini zaharul. Toate dietele bune va invata sa adaugati intotdeauna protein si carbohidrati din acest motiv.'

7. Acestea sunt echilibrate din punct de vedere nutritional

Intr-o dieta buna, toate grupele de alimente trebuie sa fie reprezentate', spune Penny. O dieta echilibrata care include o varietate de alimente este esentiala. Promovarea consumului unui anumit aliment minune sau sustinerea evitarii anumitor alimente, vor duce la o dieta neechilibrata.'

8. Acestea nu promoveaza calcularea caloriilor

Calcularea caloriilor este un concept foarte invechit si acum s-a dovedit a fi un mod ineficient de a pierde in greutate', spune Peer. Consumarea unei briose cu un continut scazut de grasimi, calorii putine si o cafea, va face in cele din urma sa castigi mai multa greutate, decat daca ai alege o omleta si o cana cu ceai.'

Citeste si:
Diete rapide, usor de dus si care nu te infometeaza!

9. Acestea incurajeaza sa ramaneti activi

O dieta buna va pleda, de asemenea, pentru cresterea activitatii fizice pentru a se pierde in greutate', spune Arthur.

10. Acestea evita alimentele procesate

Toate dietele bune va vor indurma sa evitati alimentele realizate intr-o fabrica', spune Peer. Asta inseamna alimente prelucrate, care nici macar nu sunt de mancat, fiind doar un cocktail de substante chimice care nu se stinge niciodata. Ar trebui sa va intrebati daca puteti face produsul si in bucutaria proprie, iar daca nu ar putea fi realizat intr-o bucatarie obisnuita, atunci nu ar trebui sa mananci acele alimente.'

Text: Alexandra Cristina Miu
Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet