Monday Motivation: 2018 – Transformă-ți rezoluția în ritual (de Sorina Fredholm)

Am început noul an cu multe planuri, obiective și rezoluții!

Monday Motivation: 2018 – Transformă-ți rezoluția în ritual (de Sorina Fredholm)

Dorim să schimbăm ceva, să adoptăm un nou obicei sau să renunțăm la altul nesănătos! Cu toții vrem un stil de viață mai bun, cert e că depinde doar de noi dacă acest plan măreț se va concretiza sau nu.
2018 poate fi anul tău! Anul în care să te transformi, să îți vei manifești visele și dorințele și să te simți chiar mai bine decât credeai vreodată că ar fi posibil!

Însă cum poți face această transformare? Este vorba despre schimbarea treptată a obiceiurilor și formarea unei normalități în care trăiești sănătos în fiecare zi, fără să te gândești la asta.

De la dispoziția mentală până la activitatea fizică și, da, la alimentație-succesul tău este stabilit în primele ore ale zilei. Rutina de dimineață poate fi un ritual minunat, prin care tu să devii mai conștientă și îți accesezi puterea interioară pentru a-ți transforma viața.

Știu, ești extrem de ocupată cu copii, căței, un job solicitant și multe alte responsabilități. Poți începe însă cu ceva simplu, cum ar fi să îți faci patul în fiecare dimineață sau să bei un pahar de apa înainte de espresso. Poate ți se va părea o pierdere de timp, însă formarea oricărui obicei pozitiv, oricât de simplu ar fi el, îți va oferi instrumentele necesare pentru a-ți accesa inteligența naturală, astfel încât să ai o viață cu mai puțin stres și mai multă energie.

RUTINA sau ritualurile, pentru mine, creează o afirmație pozitivă, o victorie pe care simț că o câștig în fiecare zi! Ideal încep de dimineață, iar acest sentiment de triumf rămâne cu mine întreagă zi.

Rutina mea este formată din 5 lucruri de care încerc să mă țin în fiecare zi. Desigur, sunt zile în care nu sunt în stare să le fac pe toate, dar dacă bifez trei din acestea, știu că voi avea o zi extraordinară.

Voi începe cu sfârșitul, și vei înțelege de ce!

1. SOMNUL-Ca să avem o zi bună în primul rând trebuie să fim odihniți (adulții au nevoie de 7-9 ore de somn pe noapte, pentru a funcționa la nivelul optim). Somnul este unul din cele mai importante aspecte ale ingrigirii de șine, și dacă nu reușim, în mod regulat, să dormim suficient, sănătatea și bunăstarea noastră sunt în pericol.

SĂ REVENIM LA DIMINEAȚĂ!

2. APA-De obicei mă trezesc în jurul orei 07.00 și primul lucru pe care îl fac este să-mi hidratez corpul. Pe lângă faptul că este vitală-corpul nostru este format din 70% apa, această oferă atât de multe beneficii de sănătate, mai ales imediat după trezire: da creierului un boost de eficientă, îmbunătățește metabolismul, energia!

3. YOGA-Practic yoga aproape în fiecare zi și de obicei o fac dimineața. În funcție de cât timp am la dispoziție, merg la o clasă de yoga sau fac acasă cel puțin 10 sesiuni de salutul soarelui, la care mai adaug câteva posturi.

Yoga este menită să îți ofere forță, rezistentă, flexibilitate și să îți purifice corpul și mintea. Iar pe măsură însă ce practica se devolta, ajungem să explorăm și restul ramurilor yoga.
nu te vei transforma într-un guru, dar vei începe să îți perfecționezi comportamentul în lumea exterioară, să te concentrezi pe interior și ajungi să îți controlezi mai bine simțurile și mintea.

4. MICUL DEJUN-Eu de obicei beau un smoothie la micul dejun, care durează maxim 5 minute să îl prepar. Dar să nu te lasă păcălita de pregătirea ușoară și rapidă, rețetele mele sunt pline de nutrienți și super-alimente, care mă mențin energizata și sătulă până la prânz.

Cu o combinație simplă și versatilă de ingrediente sănătoase, smoothie-ul este modalitatea perfectă de a aduce un boost nutrițional în alimentație încă de dimineață!
de la nivelul energiei la concentrare, stare de spirit, metabolism și menținerea unei greutăți ideale, micul dejun este cel care dictează dacă toate acestea se mențin în echilibru. Nu degeaba se numește cea mai importantă masă a zilei!

5. MEDITAȚIE-Încerc să dedic dimineața 10 minute acestei practici. Meditația făcută dimineața mă ajută să setez tonul pentru restul zilei. Când nu am timp însă, nu voi sări peste, ci o voi face înainte de culcare, ceea ce mă ajută să îmi limpezesc mintea de stresul acumulat în timpul zilei și să am un somn liniștit.

Meditația este un ritual care, integrat în rutina zilnică, îți poate schimba viața. Nu te voi amăgi, nu e ușor, necesită timp și răbdare, dar cu consecvență și concentrare, vei fi răsplătită cu o stare de pace și echilibru interior și vei ajunge să îți descoperi sinele tău suprem.

Citeste si:
Self Love – nu uita să te iubești și pe tine (de Sorina Fredholm)

Sorina Fredholm

Healthy living promoter, instructor de yoga certificat internațional, 200 ore YTT, dezvoltator de rețeta și plan de mese și co-fondator Monday (healthy living app).
O poți găsi pe Facebook și Instagram.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Noizz
Psychologies
Mai multe din health & diet