7 modalități prin care poți să combați pofta de junk food

Știi care este motivul pentru care tinzi să poftești la mâncare nesănătoasă? Nu îi oferi organismului tău ceea ce are nevoie, prin urmare cea mai simplă cale ca să nu mai mănânci junk food este să îți schimbi regimul alimentar.

7 modalități prin care poți să combați pofta de junk food

În primul rând, trebuie să scapi de mâncarea nesănătoasă pe care o ai deja acasă. Dacă nu te înduri să o arunci, doneaz-o unui prieten. Nu este ușor să te despărți de mâncarea nesănătoasă, dar este mult mai simplu dacă nu mai există în casa ta.

Aceste sfaturi te vor ajuta!

1. Mănâncă-ți verdețurile!

Este foarte important să mănânci (sau să bei) verdețuri în fiecare zi pentru că sunt cele mai bune alimente care combat poftele de junk food. Ele sunt bogate în vitamine și minerale, de care corpul tău are de fapt nevoie. Sunt, de asemenea, o sursă de magneziu care ajută la scăderea zahărului din sânge și îmbunătățește modul în care corpul folosește carbohidrații, grăsimile și alte proteine din alimente. Astfel se optimizează metabolismul și nu vei mai avea poftă de dulciuri.

2. Mărește porția de legume!

Cu cât adaugi mai multe legume meselor tale zilnice, cu atât nevoia să mănânci mult pe parcursul zilei se va diminua. Astfel, nu o să mai mănânci gustări nesănătoase între mese. Orice fel de legumă contează, așa că poți să fii creativă!

3. Începe ziua cu proteine!

Dacă îți începi ziua cu proteine, cantitatea de zahăr din sânge va scădea, la fel și poftele tale! Proteinele declanșează un hormon în corp care scade zahărul din sânge și astfel dispare și senzația de foame mai repede. De asemenea, te ajută să te concentrezi, în loc să te facă agitată și obosită, cum se întâmplă atunci când consumi cofeină și zahăr. Poți alege pudră de proteine pe bază de plante, pe care să o adaugi într-un smoothie dimineața, sau un castron de fulgi de ovăz sau quinoa cu semințe de chia.

4. Combină fructe cu legume!

Legume precum țelină sau morcovi, combinate cu roșii, mere, castraveți, portocale, dovlecei, banane, fructe de pădure sunt excelente ca gustări. Orice fruct sau legumă contează, așa că alege-ți preferatele și mănâncă ori de câte ori simți nevoia între mese. O să dureze puțin până te obișnuiești, dar odată ce ai făcut-o vei ajunge să îți dorești să le mănânci, iar partea bună este că poți să mănânci câte vrei!

5. Mănâncă migdale!

Dacă ești stresată în cursul dimineții sau după amiază, adaugă niște migdale crude gustării tale cu fructe și legume. Migdalele crude sunt o altă sursă de magneziu și proteine. În plus, sunt dulci și crocante și cu siguranță sunt mult mai sănătoase decât chips-urile sau biscuiții.

6. Ieși la o plimbare!

Uneori, corpul tău are nevoie de oxigen și mișcare, așa că ieși la o plimbare, chiar dacă ieși în jurul blocului sau a biroului. Te vei simți mult mai bine! Nu mânca din plictiseală, când, de fapt, ceea ce îți lipsește este puțină mișcare!

7. Bea mai multă apă!

Nu în ultimul rând, înainte să mănânci o gustare, bea un pahar mare de apă! E posibil să îți fi fost doar sete, nu foame. Chiar dacă acest lucru nu este valabil de fiecare dată, să te păstrezi hidratată este foarte important pentru sănătatea ta. Așa că obișnuiește-te să bei un pahar de apă înainte de fiecare masă și 2 pahare între mese.

Aceste sfaturi nu sunt ușor de pus în practică la început, dar te vor ajuta să îți învingi rapid poftele de junk food!

Citește și:
9 soluții eficiente care te vor ajuta să reduci senzația de foame

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet