Cum să rămâi motivată în lupta cu kilogramele în plus

Stând în fața oglinzii, spunându-ți că ar trebui să slăbești, nu va produce nicio schimbare. Pierderea în greutate este dificilă, dar și foarte satisfăcătoare.

Cum să rămâi motivată în lupta cu kilogramele în plus

Nu există scurtături, această cauză necesită un efort constant. Așteptatul nu este suficient. Ai nevoie de motivație, nu doar să începi, ci și să continui. Iată care sunt pașii pe care trebuie să ii iei în considerare:

1. De ce vrei să slăbești?

Știi toate variantele: să arăți mai bine, să te simți mai bine, să fii mai sănătoasă. Dar care este cel mai important motiv? Pentru a porni la acest drum, trebuie să faci cu adevărat o introspecție. Iar în primul rând, trebuie să dorești această schimbare pentru tine, nu pentru alții. Dar găsește cauza reală pentru care vrei să slăbești și încearcă să o înțelegi. Chiar dacă această cauză este doar imaginea pe care o vei afișa pe plajă în această vară.

2. Decide cât ai vrea să slăbești

Nu este momentul pentru lucruri vagi! „Vreau să slăbesc” nu îți oferă un obiectiv clar. Ai nevoie de o țintă precisă pentru a rămâne motivată. Astfel vei reuși să creezi un plan.

3. Întocmește un plan

Decide cum vei aborda problema, care este calea spre atingerea scopului. O pierdere în greutate înceată și susținută îți va aduce mai multe beneficii. Asta nu înseamnă că nu vei observa schimbările, dar mai important este faptul că slăbitul lent asigură o mai mare șansă de a nu recăpăta acele kilograme nedorite. Stabilește o dată de început, dar și o potențială dată de încheiere a antrenamentului și dietei tale.

4. Stabilește-ți țelurile

În cadrul planului tău este nevoie de prezența unor repere, ai nevoie de un program de recompensare și ai nevoie de măsurători. Decide de câte ori pe săptămână vei merge la sala de sport sau te vei antrena. În care zi a săptămânii te vei cântări? Observând constant evoluția, vei fi motivată și vei dori să continui.

5. De ce ai nevoie?

Chiar dacă a pierde în greutate este o realizare pentru tine, poți să ceri o mână de ajutor. Există o mulțime de variante. Folosește-le! Alege ce crezi că va funcționa cel mai bine pentru tine. Lista este vastă și include aplicații ce pot urmări progresul tău, jurnale alimentare, abonamente la sală, videoclipuri pe YouTube, planuri online de pierdere în greutate, dispozitive de măsurare a porțiilor și așa mai departe.

6. Stabilește-ți un scop vizual

Având un memento vizual al țintei tale este o modalitate bună de a te motiva constant în această perioadă. Dacă ai un obiect vestimentar favorit care nu te mai cuprinde, lasă-l la vedere. Dacă obiectivul tău este un corp perfect pentru plajă, scoate-ți la vedere costumul de baie. Sau cumpără-ți un articol superb în dimensiunea la care dorești să ajungi. Asta da motivare!

7. Gândește pozitiv

Este ușor să spui că trebuie să rămâi pozitivă, dar este esențial în lupta cu kilogramele. Gândește-te la ceea ce te motivează în general. Poate niște citate lipite pe oglinda ta vor fi de ajuns. Ai nevoie de sprijinul prietenilor tăi? Ia-i la alergat în parc. Nici nu o să îți dai seama când trece timpul, iar caloriile vor dispărea!

Acum ești motivată și ești gata pentru a începe combaterea obiceiurilor proaste și adoptarea unui stil de viață mai sănătos. Nimic nu îți stă în cale!

Citește și:
Mituri despre pierderea kilogramelor în plus, demontate

Foto: Arhiva ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet