Motivele din cauza carora nu slabesti in jurul taliei

Nu reusesti sa scapi de grasimea de pe abdomen? Uite care sunt motivele care te opresc sa ai o talie de vis!

Motivele din cauza carora nu slabesti in jurul taliei

De cele mai multe ori, grasimea de pe abdomen este cea care ne da cele mai mari batai de cap. Trebuie sa fii atenta, caci o acumulare a kilogramelor in plus in aceasta zona poate fi un semn de alarma la adresa sanatatii tale. Afectiunile pot sa fie de natura cardiaca, diabet, chiar si cancer.

Si totusi, iata care sunt motivele pentru care nu reusesti sa slabesti in jurul taliei:

1. Imbatranesti

Stiu, nu suna promitator, dar,  odata ce inaintezi in varsta, corpul tau se schimba (poti slabi sau te poti ingrasa). Stai linistita, atat femeile cat si barbatii trec prin astfel de schimbari; pur si simplu, ni se schimba metabolismul! Si, mai presus decat orice, femeile se confrunta si cu menopauza. Iar atunci cand ajungem in acea perioada, daca ne ingrasam, ne vom ingrasa in jurul taliei. Nivelul hormonilor estrogen si progesteron nu mai este la fel de inalt, iar cel al testosteronului scade, insa va fi peste hormonii feminini. Din cauza aceastui proces avem tendinta de a ne ingrasa in zona abdominala. Vestea buna? Poti schimba acest lucru.

2. Faci antrenamentul gresit

Sa alergi sau sa mergi la un curs de spinning o data la doua zile este foarte sanatos, dar pentru circulatie si in mod special pentru inima. Antrenamentele de tip cardio sunt ideale daca vrei sa iti tonifici in mod special muschii fesieri si picioarele, insa tesutul adipos de pe abdomen are nevoie de mai mult decat atat. Ideal este sa continui cu antrenamentele cardio si sa adaugi 3-4 ore (pe saptamana) de exercitii doar pentru zona taliei.

3. Mananci prea multe alimente procesate

Crackers, produse de patiserie, branza topita, mezeluri, chipsuri, bauturi carbogazoase si lista poate continua. Ei bine, toate acestea reprezinta alimente procesate. Cu cat mananci mai des aceste alimente, cu atat mai mult castigi in greutate. Fie ca acele kilograme in plus se depun pe talie sau in zona soldurilor, hrana procesata nu face decat sa iti incetineasca arderile si sa te faca sa te simti mai obosita si fara chef de viata. Fructele si legumele, in schimb, dar si cerealele integrale, sunt pline de antioxidanti, fibre si proteine care iti dau energie si iti imbunatatesc starea de spirit, astfel incat sa iti redea pofta de miscare. In consecinta, arderile organismului tau vor fi mult mai accentuate si inflamatiile vor fi reduse.

4. Mananci grasimile gresite

Corpul nostru reactioneaza diferit in functie de grasimi. De aceea, studiile arata ca o cantitatea mare de grasimi saturate (cele din carne si lactate) are o stransa legatura cu grasimea din zona abdominala (si aici ma refer atat la grasimea de la suprafata cat si cea care se depune pe organe). Pe de alta parte, grasimile monosaturate (cele din uleiul de masline si avocado), dar si cele de tip Omega 3 (somon, seminte) au efecte antiinflamatorii si, consumate in cantitati corecte, pot oferi organismului doar beneficii. Pe langa felul grasimilor pe care le asimilezi, trebuie sa fii atenta si la cantitatea acestora. Pana la urma, un numar mare de calorii care provine din grasimi sanatoase este la fel de greu de ars ca cel din grasimile nesanatoase.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet