Trucuri simple pentru a scapa de grasimea de pe abdomen

Afla cateva trucuri simple pentru a scapa de grasimea de pe abdomen, care te vor ajuta cu siguranta.

Trucuri simple pentru a scapa de grasimea de pe abdomen

Astazi iti recomandam cateva trucuri simple pentru a scapa de grasimea de pe abdomen pentru ca, pe langa faptul ca poate deveni inestetic, un abdomen acoperit de grasime poate avea efecte nocive si asupra sanatatii tale, reprezentand un factor de risc al bolilor cardiace si al diabetului de tip 2.
Pentru a te proteja de astfel de situatii, pe langa antrenamente de cardio si de exercitiile cu greutati, vei avea nevoie, insa, si de un regim alimentar echilibrat. Iata cateva sfaturi simple pentru a preveni depunerea grasimilor in talie si pe abdomen.

Ulei de trigliceride cu catena medie (TCM)

O singura lingura din acest tip de ulei, adaugata la un smoothie pentru micul dejun, sau in salate chiar, poate ajuta la arderea mai rapida a grasimilor. De ce? Pentru ca aceste trigliceride sunt unice, in sensul ca ele au nevoie de mai putina energie si mai putine enzyme pentru a fi digerate. Prin urmare, sunt surse de energie cu eliberare foarte rapida, la o rata metabolica accelerate si la un nivel mai ridicat de vitalitate. Fata de alte tipuri de grasimi, TCM-urile nu sunt depozitate de corpul tau, ci sunt consumate pentru energie. Studiile arata ca persoanele care au folosit acest ulei au pierdut, in medie, cu un kilogram mai mult decat cele care nu l-au incorporat in dieta.

Ingrediente termogenice

Conform expertilor nutritionisti, ingredientele termogenice pot ajuta la arderea grasimilor, accelerandu-ti metabolismul cu pana la 10%. Ele cresc temperatura corpului, in acest proces arzandu-se mai multe calorii, iar partea cea mai buna este ca probabil le ai deja la tine in bucatarie: piperul cayenne, piperul negru, ceaiul verde, turmericul, ghimbirul, si chiar si proteinele slabe in grasime, precum carnea de curcan. Totusi, atunci cand utilizezi astfel de ingrediente, ai grija si la stilul de viata – o portie de carne slaba nu te va ajuta in cazul in care nu dormi sufficient sau bei alcool in exces!

Citeste si:
De ce suntem mai grasi decat erau parintii nostri

Apa

Dupa cum stii deja, apa este o sursa de energie la indemana, si un mod de a scapa destul de usor de senzatia de foame. De asemenea, apa contribuie la reducerea cantitatii de calorii consumate si la o stare de bine, ajutand si problemele de flatulenta. Daca nu iti place gustul apei simple, de ce nu incerci sa o infuzezi cu frunze proaspete de menta, felii de citrice sau fructe de padure? Astfel te poti bucura de o bautura gustoasa, fara adaosul de zahar si calorii.

Grasimile bune

Pe langa uleiul de trigliceride, nutritionistii recomanda si introducerea in dieta a mancarurilor ce contin grasimi bune': avocado, cartofii dulci, fasolea, nucile si pestele gras, precum somonul sau tonul. Acestea favorizeaza arderea grasimilor din zona abdominala, intrucat corpul uman are nevoie nu doar de proteine, ci si de grasimi pentru a functiona la capacitate maxima si pentru a putea arde caloriile. Atunci cand ne privam de carbohidrati si grasimi, exista riscul de a arde masa musculara.

Suplimente alimentare

Desi este recomandat sa luam toate elementele nutritive din mancare (sursa naturala), exista cateva suplimente alimentare care te pot ajuta in legatura cu grasimea incapatanata cauzata de nivelul de cortizol (hormonul asociat stresului) ridicat. Incearca tincturile pe baza de diferite ierburi, precum ginsengul siberian, busuiocul tulasi, rhodiola sau radacina de lemn dulce. Exista de asemena surse conform carora uleiul de peste, in combinatie cu acidul linoleic conjugat, are un impact semnificativ in reducerea procentului de grasime corporala, predominant in zona abdominala.

Cerealele integrale

Daca nu ai facut-o deja, e timpul sa inlocuiesti carbohidratii simpli cu cei complecsi, precum orezul brun, quinoa, orezul negru sau orzul. Pe langa efectele benefice asupra siluetei tale, aceasta schimbare poate fi benefica si in lupta impotriva bolilor cardiace. Mai mult, cerealele integrale au un rol si in a iti oferi senzatia de satietate, prevenind astfel poftele nesanatoase ce apar in timpul zilei.

Varza acra

Despre varza se stie deja ca este un aliat de nadejde in lupta impotriva kilogramelor in plus, insa expertii recomanda chiar consumul din belsug de varza acra, atunci cand avem ca scop eliminarea grasimilor abdominale. Acest aliment este probiotic, ceea ce inseamna ca va ajuta la curatarea intestinelor tale si va accelera procesele metabolice. Mai mult, probioticele contribuie si la o piele stralucitoare, de invidiat. O sursa importanta de probiotice o reprezinta si varza kimchi, dar si fiertura de oase, o noua bautura minune ce contribuie si la intarirea sistemului imunitar.

Otetul de mere

Otetul de mere are nenumarate intrebuintari in ceea ce priveste regimul nostrum de frumusete: poate fi folosit ca toner, poate lupta impotriva matretii si a respiratiei urat mirositoare etc. Stiai insa ca, baut, el poate avea efecte minunate pentru silueta ta, dandu-ti un avans in lupta cu kilogramele? Nutritionistii ne spun ca, de foarte multe ori, depozitele de grasime din talie sunt cauzate de probleme de digestive, balonare si dezechilibre hormonale. Otetul de mere actioneaza in acest sens, curatandu-ti intestinele si promovand o digestive mai buna, ajutandu-ti corpul sa absoarba toti nutrientii din mancare de care are nevoie. Incearca sa amesteci o lingura de otet de mere cu 250ml de apa plata, un stop de indulcitor si putina scortisoara, si bea aceasta bautura preferabil dimimeata. Pentru efecte mai rapide, poti bea acest mix si de doua ori pe zi.

Citeste si:
5 alimente-eroi in lupta cu grasimea

Controleaza nivelul de stres

Toate schimbarile alimentare mentionate mai sus ar putea fi in zadar, in cazul in care nivelul de cortizol din organismul tau este gata sa atinga pragul maxim. Daca te simti obosita pe parcursul intregii zile, poate ar fi o idee buna sa apelezi la exercitiile fizice, in functie de preferintele tale: un mix de cardio si antrenament cu greutati iti poate lua gandul de la problemele de zi cu zi, in timp ce yoga te poate relaxa dupa o zi stresanta la birou. Incearca de asemenea sa nu mai bei cafea pe stomacul gol, sa dormi mai mult (cel putin 7 ore pe noapte) si sa mananci intotdeauna dupa ce ai terminat un antrenament epuizant, intrucat aceste lucruri pot contribui la un nivel ridicat de cortizol in organism.

Text: Bianca Barsan
Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet