10 alimente pe care trebuie sa le ai in frigider daca vrei sa slabesti

Daca vrei sa ai un stil de viata sanatos, dar si sa slabesti, o reorganizare a alimentelor din frigiderul tau e absolut necesara!

10 alimente pe care trebuie sa le ai in frigider daca vrei sa slabesti

Asigura-te ca ai urmatoarele 10 alimente pe stoc!

1. Nuci

Puse pe sandwich-ul toast din paine de secara, adaugate in smoothie-uri/piureuri sau pur si simplu pe felii de mere, nucile ajuta la mentinerea senzatiei de satietate.

2. Fructe proaspete

O alta modalitate prin care poti manca ceva rapid si sanatos cand esti extrem de ocupata: fructe de sezon, portocale, mere si pere sunt esentiale; nu trebuie decat sa le iei si sa pleci.

3. Proteine gata de consumat

Pentru zilele in care nu ai timp sa gatesti, sa ai in frigider proteine gata de consumat iti va potoli foamea fara a recurge la snack-uri nesanatoase. Gateste in avans piept de pui sau quinoa la inceputul saptamanii astfel incat sa poti prepara o cina rapida cand esti acasa. Totodata, daca esti in cautarea unei mese bogate in proteine, somonul poate fi gatit extrem de rapid.

4. Taie legume

Ai grija ca intotdeauna sa ai cateva legume la indemana atunci cand poftesti dupa ceva gustos. Morcovii, telina si feliutele de ardei gras pot fi mancate atat individual cat si cu un sos sanatos.

5. Lamaie

Stoarce lamaia intr-un pahar cu apa sau in ceai pentru un plus de detoxifiere. Pastreaza in frigider o sticla cu apa, lamaie, castraveti si ghimbir pentru a te mentine hidratata si energizata.

6. Iaurt grecesc

In loc sa optezi pentru un desert bogat in calorii, serveste un iaurt grecesc cu fructe. Totodata, iaurtul grecesc e o alegere extrem de sanatoasa pe care o poti servi in detrimentul oricarui unt.

7. Oua

Cateva oua fierte pastrate in frigider reprezinta o optiune extrem de sanatoasa, bogata in proteine. Totodata, ouale sunt excelente pentru micul dejun.

8. Humus

Condimentele bogate in proteine alaturi de o cana de legume taiate sunt o gustare minunata pe care o poti folosi in detrimentul oricarui dressing de maioneza folosit in salate.

9. Baby spanac

Baby spanacul reprezinta o modalitate usoara prin care poti adauga nutrienti la aproape fiecare masa. Pus peste pizza, paste, sandwich-uri, supe – practic, peste orice – vei avea parte de un plus de vitamina A, dar si de alti nutrienti. Nu uita de smoothie-uri – nu le va schimba deloc gustul.

10. Lapte de migdale

E un inlocuitor versatil al laptelui in cadrul multor retete, cu mai putine calorii si grasimi. Foloseste-l in smoothie-uri, in prajituri vegane sau consuma-l cu granola & cereale. Daca ai la dispozitie un blender, iti poti prepara lapte de migdale chiar la tine acasa.

Foto: Arhiva Revistei ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet