5 alimente sănătoase pe care ar trebui să le incluzi în alimentația ta în 2018

Fiecare an aduce noi cercetări, noi descoperiri științifice care ne pot ajuta să avem un stil de viață mai sănătos, așa că îți prezentăm ce alimente ar trebui să adaugi în alimentația ta în 2018.

5 alimente sănătoase pe care ar trebui să le incluzi în alimentația ta în 2018

Dieta noastră se schimbă constant, iar specialiștii găsesc în fiecare noi alimente supranumite „superfoods” pe care este bine să le includem în dietă. Acestea ajung să devină foarte populare și le vei întâlni probabil pe lista fiecărui nutriționist.

Nu îți face griji, nu îți vom vorbi din nou despre kale, ci despre alte alimente care ajută organismul să aibă un sistem imunitar mai bun, te ajută să dormi mai bine și să faci mai ușor față stresului.

Diferite tipuri de pudră

Aici vorbim despre renumita pudră de colagen, care îți ajută pielea să aibă mai multă strălucire și fermitate și pudra de spirulina. Cele două tipuri de pudră pot fi integrate cel mai ușor în alimentația ta. Poți să le amesteci cu apă, deși nu este varianta cea mai recomandată sau, pentru a te bucura atât de beneficiile lor, dar și de un gust delicios, într-un smoothie.

Ciuperci

Există o mulțime de tipuri de ciuperci și se pare că acestea au mai multe beneficii. Ajută la reducerea stresului, îmbunătățesc aspectul pielii și, cel mai important, ajută la creșterea imunității corpului.

Turmericul

Despre turmeric probabil știi deja că este un condiment care dă o savoare specială mâncării. Ceea ce probabil nu știai deja este că turmericul este un important ingredient antioxidant și asta datorită curcuminului. Se pare că acesta are un antiinflamator puternic și ajută la menținerea unui metabolism rapid și protejează funcțiile creierului.

Conopidă

Conopida a devenit una dintre preferatele nutriționiștilor în ultimul timp. Dacă vei căuta rețete vegane, vei descoperi că o poți folosi la tot felul de preparate. Poate înlocui orezul, poți prepara blatul pentru pizza sau o poți pune în smoothie. Are puține calorii și zahăr și, totodată, este bogată în vitamina C și K, fiind perfectă și pentru digestie.

Alge

Da, ai citit bine. Algele se pot mânca, iar unele dintre acestea au numeroase proprietăți. Acest superaliment îți dă mai multă energie și îți ajută creierul, fiind și un antiinflamator. În plus, vor arăta delicios în salata ta.

Citește și:
SUPERFOODS – alimentele care iti dau super puteri (de Sorina Fredholm)

Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet