Corpul pentru plajă se construiește cu sesiuni intense pe banda de alergat!

Corpul pentru plajă se construiește cu sesiuni intense pe banda de alergat!

Știai că 45 de minute pe banda de alergat te pot ajuta să arzi circa 500 de calorii? Acest aparat de fitness este considerat cel mai eficient în arderea grăsimilor nedorite și în remodelarea corporală. Dacă vrei să îți pregătești corpul pentru plajă, banda este cu siguranță „antrenorul” care nu te lasă la greu. Condiția pentru a-ți îndeplini obiectivele propuse este, însă, să nu renunți în momentele dificile, care îți vor testa determinarea.

Versul „Vine vara, bine-mi pare” este și pentru tine un motiv de bucurie? Iată că a sosit și sezonul mult așteptat, în care hainele groase sunt lăsate să se odihnească după o iarnă cam lungă, fiind înlocuite de ținutele lejere, scurte, care scot în evidență trupul. Chiar dacă reflexia din oglindă nu este tocmai una mulțumitoare pentru tine, mai ai timp să te pregătești pentru a face senzație pe plajă, în vacanță sau oriunde dorești să te afișezi purtând o vestimentație de vară. Cu banda de alergat poți obține o condiție fizică de invidiat, care îți va permite să te simți confortabil în orice situație.

„Antrenorul” personal chiar la tine acasă

Dacă sala de fitness nu este tocmai locația ta preferată, banda te salvează și de această dată, putând fi montată cu ușurință chiar în confortul propriei locuințe. Diversitatea programelor de care dispun modelele de pe piață va contribui la efectuarea unor sesiuni de antrenament și exerciții presetate extrem de eficiente, care te vor ajuta să slăbești și să fii în cea mai bună formă. Desigur, nu trebuie să aștepți mereu vara pentru a utiliza acest aparat, ideal fiind să îți stabilești o rutină zilnică sau săptămânală de la care să nu te abați. În acest fel, nu vei dobândi doar un corp atletic, ci și o rezistență fizică excelentă.

Sistemul cardiovascular îți va fi recunoscător pentru interesul tău sportiv și va răspunde în cel mai prietenos mod. Bineînțeles, asta nu înseamnă că trebuie să îl supui unor suprasolicitări, din contră, este recomandat să începi toate antrenamentele gradual, în funcție de nivelul tău de pregătire și ținând cont de starea de sănătate.


30 de minute pe zi la bandă, pentru un corp de invidiat

Ca în orice antrenament, primele 5 – 10 minute trebuie să fie alocate încălzirii musculare. Începe programul pe banda de alergat cu un mers lejer, la o înclinare de 1-2%, pentru a imita alergatul în aer liber, iar după ce te-ai obișnuit cu acest ritm, crește treptat viteza și gradul de înclinare. Menține o poziție corporală corectă în timpul alergării, pentru a evita apariția amețelii sau a accidentărilor. Ține spatele drept, privește înainte și nu uita să respiri regulat, cheia antrenamentelor pe banda de alergat constând în reglarea suflului la numărul de pași efectuați. Găsește-ți propriul ritm și nu îți forța corpul!

Alternează intervalele de viteză și crește treptat ritmul de antrenament. Alternarea sprinturilor cu perioadele de relaxare accelerează procesul de slăbire și îmbunătățește starea de sănătate. După câteva astfel de reprize, rezervă-ți ultimele 10 minute din program pentru perioada de revenire la ritmul normal.

Pentru accelerarea procesului de slăbire, specialiștii îți recomandă să folosești banda de alergat cel puțin 30 de minute pe zi și să modifici regimul alimentar în funcție de țelul pe care ți l-ai propus. Apelează cu încredere la ajutorul acestor aparate de fitness și îți vei redresa rapid condiția fizică.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din advertorial