Vrei să ai o stare bună întreaga zi? Gesturi pe care să le faci în fiecare dimineață

Poți să-ți setezi o stare bună din punct de vedere emoțional chiar de la prima oră a dimineții. Este vorba despre diverse activități, deloc complicate.

Vrei să ai o stare bună întreaga zi? Gesturi pe care să le faci în fiecare dimineață

Ziua bună se cunoaște de dimineață? Măcar de la 10-11 ar spune cei care nu sunt matinali ori care visează să doarmă mai mult, măcar în weekend. Poate că te trezești morocănoasă, ori ai mai multă energie dimineața, din fericire poți să îți setezi o stare bună emoțional vorbind prin tot felul de activități pentru care nici nu e necesar să-ți părăsești casa.

Lasă ordine

Indiferent cât de confortabil spui că te simți cu dezordinea, creierul are nevoie și de organizare, predictibilitate, structură. Așa că fă-ți patul, lasă ordine în sufragerie și spală vasele după micul dejun. Practic ai setat un cadru organizat și confortabil nu doar pentru întreaga zi, ci și pentru când te vei întoarce acasă obosită.

Nu reseta alarma

Ceasul tău deșteptător e setat din 5 în 5 minute de la ora 7.30 până la 8? Din nou creierul tău nu va mai înțelege nimic, iar dacă reușești să adormi la loc somnul va fi fracționat, te vei trezi obosită și iritată, nu energică așa cum ai nevoie.

Imaginează-ți ce ai de făcut peste zi

Când stai la cafea poți să vizualizezi, să vezi cu ochii minții care sunt acele sarcini de peste zi care trebuie făcute, dar și pe tine desfășurându-le și obținând rezultatul dorit. Nu doar că faci o listă mentală a obiectivelor, le treci astfel în revistă, ci creezi un mindset de învingător.

Fă sport

E grozav dacă ai timp de sală, alergat, un antrenament mai complex. Dacă nu, poți face în fiecare dimineață câteva minute de yoga sau un antrenament scurt cu gantere pentru brațe, fandări, genunflexiuni pentru picioare, câteva abdomene. Sunt aplicații în acest sens sau o mulțime de programe pe internet. Sigur că nu ai chef mereu, însă nu lăsa asta să te oprească sau să îți strice rutina. Mișcarea ajută creierul să elibereze acei hormoni buni care îmbunătățesc starea de spirit. Iar după pastila sportivă nu neglija micul dejun, acel aport nutritiv esențial pentru organism care și el contribuie la un plus de optimism și energie.

Aranjează-te!

Da, da, chiar și dacă lucrezi de acasă. Comportă-te ca și cum te duci la serviciu! Iar dacă mergi la birou machiază-te, fă-ți părul (chiar și minimalist), îmbracă-te cu haine drăguțe. Când știi că arăți bine, te simți bine, ești mai încrezătoare și pur și simplu ai alt vibe. Comparativ cu momentele când te simți ștearsă și doar ai vrea să te ascunzi undeva, eventual în spatele monitorului.

Ascultă muzică

Până pleci de acasă sau începi lucrul de la domiciliu, tot ritualul de dimineață să se desfășoare pe acordurile tale preferate. Poți chiar să faci un playlist pentru începutul zilei. Melodiile preferate, vesele, care te încarcă pozitiv și îți transmit veselie, bună dispoziție. Îți vine să dansezi? Cine te oprește?!

Citește și:
Tipul de bărbat care este o carte pierzătoare! Lângă el nu vei putea să fii fericită

Foto: PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din lifestyle