Trucuri care te vor ajuta sa faci sport cand e foarte cald afara

E vara, e cald, mult prea cald, dar noi ne dorim sa fim active si in cea mai buna forma.

Trucuri care te vor ajuta sa faci sport cand e foarte cald afara

Ti-ai anulat deja abonamentul la sala? Nu lasa caldura sa iti anuleze orice chef de miscare, mai bine citeste niste trucuri care te vor ajuta sa depasesti acest obstacol.

1. Fa un dus rece inainte sa-ti incepi antrenamentul

Parca deja v-ati racorit putin, nu? Doamnelor, inainte de a incepe sa faceti miscare, sa alergati sau orice alt tip de antrenament pe care l-ati ales, faceti un dus cu apa rece. Astfel, pielea ta va fi racorita, iar temperatura corpului va fi redusa. Asigura-te ca parul tau va fi umezit complet de apa rece si pastreaza-l asa si dupa dus (daca iti prinzi apoi parul intr-o coada de cal, vei gasi o alta metoda de a pastra lucrurile cool intr-o zi torida de vara).

2. Poarta hainele potrivite

Ca sa poti face sport si in zilele de vara, ai nevoie de haine deschise la culoare, lejere, in care sa poti respira si care vor permite transpiratiei sa se evapore. De asemenea, materialele usoare iti vor preveni eventualele iritatii aparute la nivelul pielii, iritatii provocate de caldura. Evita hainele negre. Stim ca acestea ne ajuta sa aratam mai suple, dar atrag soarele si nu ne dorim asta!

3. Foloseste in exces crema cu protectie solara

Chiar daca suna cliseic, este o metoda eficienta pentru a evita arsurile solare neplacute. De aceea ai nevoie de protectie in fata razelor puternice, dar unul suficient de usor astfel incat sa nu blocheze porii deschisi atunci cand transpiri.

4. Hidrateaza-te cu multa apa

Stim ca ai tot auzit acest sfat, dar trebuie sa bei multa apa pentru a te hidrata. Nu e de ajuns sa bei o cantitate foarte mare de apa exact inainte de a face sport intr-o zi in care e foarte cald. Daca planifici un antrenament mediu intr-o dupa-amiaza, incearca sa bei, inca de dimineata, o cantitate considerabila de apa, din doua in doua ore. De asemenea, poti apela la bauturile destinate sportivilor, pentru a va hidrata.

5. Scurteaza timpul antrenamentelor

Daca esti obisnuita, de exemplu, sa alergi foarte mult, kilometri intregi, in zilele toride de vara ai putea sa mai scurtezi din antrenament. De exemplu, in loc de trei kilometri, mai bine alergi doar unul, iar apoi faci o pauza bine-meritata pentru a-ti putea racori temperatura corpului.

Citeste si:
10 lucruri pe care le au in comun dietele care dau rezultate

Text: Teona Tomoiaga
Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet