5 exerciții pentru o stare de bine! Vei fi optimistă întreaga zi

În fiecare dimineață fă aceste 5 exerciții pentru o stare de bine. Pur și simplu îți vor schimba viziunea asupra vieții.

5 exerciții pentru o stare de bine! Vei fi optimistă întreaga zi

Nimic nu trebuie să te oprească să faci aceste exerciții pentru o stare de bine. Durează câteva minute, iar efectul lor va persista întreaga zi. Avantajul pe termen lung? Vei schimba modul în care gândești, devii mai optimistă, iar creierul se va antrena să vadă mai rapid aspectele pozitive ale vieții. Exercițiile sunt extrem de utile mai ales dacă ești o fire negativistă, care mereu pune răul în față.

1. Steluța de mare – primul pas către o stare de bine

Înainte să cobori din pat întinde-te cât poți de mult, cu mâinile și picioarele depărtate, ca și cum ai fi o steluță de mare, alintă-te și zâmbește cât se poate de larg. Acest exercițiu pentru o stare de bine trezește corpul și setează cadrul pentru o zi plină de pozitivism, chiar de când abia a început.

2. Conectează-te la simțurile tale

După ce te-ai ridicat din pat, ieși pe balcon sau în fața casei. Inspiră profund și eliberează treptat aerul din plâmani. Fă asta de câteva ori. Dă-ți voie să asculți zgomotele străzii, ale dimineții, să vezi culorile naturii, să simți pe piele vântul, soarele, căldura sau frigul. Simțurile tale creează conexiunea între tine și lumea exterioară, iar acum e timpul să te bucuri doar pentru că ești, exiști, trăiești.

3. Exerciții pentru o stare de bine? Inspiră-te din meditație

Ai văzut pe internet acel video cu un bebeluș care plângea de mama focului, iar când tatăl lui l-a luat în brațe și a început să repete incantația Om (Aum), copilul s-a liniștit instantaneu? Este unul dintre exercițiile pentru o stare de bine care calmează mintea și sistemul nervos. Îl poți face și tu zilnic.

4. Exerciții pentru o stare de bine… la cafea

În fiecare dimineață bei ceai sau cafea? În timp ce-ți savurezi băutura notează pe un caiet trei lucruri pentru care ești recunoscătoare. Pe lângă asta, dacă este cazul, fă bilețele cu realizările avute cu o zi în urmă, notând succint ce s-a întâmplat, dar în detaliu felul pozitiv în care te-ai simțit. Pune bilețelul într-o cutie, iar ori de câte ori ești tristă apelează la cutiuța realizărilor tale.

5. Implică-i și pe cei dragi și exercițiile pentru o stare de bine

Cum ar fi ca într-un timp global de 1-2 minute să spuneți și tu, și partenerul, și copiii câteva lucruri pozitive care țin de viața voastră de familie sau de viața voastră individuală? Puteți face asta la micul dejun sau în mașină dacă plecați cu toții de acasă în același timp.

Citește și:
7 semne ale stresului pe care nu trebuie să le ignori

Foto: PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet