7 alimente care îți îmbunătățesc semnificativ aspectul tenului

Chiar dacă remediile inovatoare împotriva acneei te ajută să îți păstreazi fața curată, poți să ușurezi procesul dacă incluzi în dieta ta alimentele potrivite. În fond, ești ceea ce mănânci.

7 alimente care îți îmbunătățesc semnificativ aspectul tenului

Pentru a scăpa de imperfecțiuni, încearcă să incluzi următoarele alimente în dieta ta. Pielea îți va deveni curată și radiantă în cel mai scurt timp!

1. Pește bogat în grăsimi, precum somon sau ton

Consumul de pește oferă corpului tău biotină, un tip de vitamina B care, printre multiplele ei beneficii, produce acizi grași și metabolizează aminoacizi. Deficiența de biotină poate cauza, printre altele, piele solzoasă, pe care, cu siguranță, nimeni nu și-o dorește.

2. Semințe de chia

Acizii grași de Omega 3 ajută la menținerea membranelor celulare care protejează pielea și o hidratează. Semințele de chia și nucile sunt bogate în acest tip de acizi grași (recomandate dacă ești vegetariană), precum și peștele gras (recomandat dacă îți place să consumi carne).

3. Cartofi dulci

O dietă bogată oferă corpului tău o cantitate mare de apă, care îți păstrează pielea și alte celule hidratate corespunzător. Dacă adaugi dietei tale fructe și legume pline de culoare – în special acelea bogate în vitamina A, cum sunt cartofii dulci, morcovii și spanacul – , este demonstrat că aspectul și culoarea pielii tale sunt îmbunătățite, prin intensificarea pigmentului galben sau roșu.

4. Migdale

Bogate în vitamina A, migdalele te pot ajuta să îți păstrezi pielea sănătoasă. Deși consumul de migdale nu poate înlocui folosirea cremei cu protecție solară, este demn de remarcat că vitamina E îți poate proteja pielea împotriva razelor solare.

5. Semințe de floarea soarelui

Aceste semințe sunt o sursă excelentă de vitamina E și ajută la protejarea organismului tău împotriva daunelor produse de radicalii liberi din mediu și din organism (radicalii liberi în exces pot afecta celulele corpului, inclusiv celulele pielii).

6. Carbohidrați complecși

Alimentele procesate și făina albă pot crește nivelul de inflamație care cauzează acneea. Înlocuiește pastele făinoase și orezul alb cu carbohidrați complecși precum orz, quinoa, fasole, orez brun – produse alimentare care sunt cele mai mici pe indicele caloric.

7. Suc de portocale

Chiar dacă de obicei sucul nu este recomandat, sucul de portocale conține vitamina C și te ajută să îți păstrezi organismul hidratat. Astfel, funcționează ca un antioxidant pentru a-ți proteja pielea și alte celule de efectele dăunătoare ale radicalilor liberi din mediu și din organism. De asemenea, vitamina C creează colagen, principala proteină a organismului.

Citește și:
Ispite cosmetice de mai – cele mai irezistibile lansări beauty ale lunii

Foto: Arhiva Revistei ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
substantial.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din beauty