Redeschiderea Miele Experience Center din București

Cu ocazia evenimentului de redeschidere al Miele Experience Center din Piața Presei, București, am aflat detalii despre produsele lansate și performanțele atinse de brand în 125 de ani, dar și despre planuri de viitor.

Redeschiderea Miele Experience Center din București

Markus Erismann (Commercial Director Miele România), Ieva Kulberga (Managing Director Central Eastern Europe) și Justyna Slugocka-Grammaire (Own Retail Director Central Eastern Europe)

Miele, cunoscutul producător de electrocasnice premium, sărbătorește 125 de ani prin lansarea unor serii limitate de produse de înaltă calitate, cu design special și finisaje premium, și prin oferte speciale. Cu ocazia redeschiderii magazinului Miele Experience Center din Piața Presei, București, unde clienții au parte de experiența testării produselor, am stat de vorbă cu Justyna Sługocka-Grammaire – Own Retail Director Central Eastern Europe, Ieva Kulberga – Managing Director Central Eastern Europe și Markus Erismann – Commercial Director Miele Romania despre produsele companiei, performanțele brand-ului și planuri de viitor.

Ieva Kulberga vorbește cu entuziasm despre principiile brand-ului: „În primul rând, după 125 de ani, încă este o companie de familie, ceea ce face diferența. Important este în continuare modul în care compania își face clienții fericiți cu calitatea, durabilitatea, designul și confortul în ceea ce privește utilizarea electrocasnicelor. De asemenea, faptul că, atunci când cumperi un aparat electrocasnic Miele, poți fi sigur că-l vei folosi pentru o perioadă foarte lungă datorită calității foarte ridicate. Este o liniște pe care brand-ul o oferă consumatorului. Ieva mi-a dezvăluit și produsele cele mai populare în Europa Centrală și de Est: „Dacă vorbim despre volum, atunci este vorba despre aspiratoare și mașini de spălat. În general, Europa de Est este bine cunoscută pentru electrocasnice de îngrijirea rufelor, precum mașini de spălat, uscătoare de rufe. Cu toate astea, recunoaște că produsul ei preferat este cuptorul cu aburi, deoarece e pasionată de gătit.

Justyna Sługocka-Grammaire crede în puterea exemplului: „E o vorbă, «sunt o oglindă în oglinda mea». Am fost o oglindă, cu Miele, tot timpul, ceea ce a făcut ca și clienții să se «lipească» de brand. Este ceva foarte, foarte convingător și pentru mine, în calitate de consumator. Miele oferă clienților o promisiune unică. Vorbim de calitate, să nu uităm că testăm electrocasnicele pentru 20 de ani de utilizare, e ceva special. De asemenea, am abordat sustenabilitatea cu mult timp înainte să fie la modă. Miele era deja un brand sustenabil. E un lucru înrădăcinat în ADN-ul brand-ului, în stilul de viață modern și în designul produselor. Este ceva ce atrage consumatorii și ne permite să păstrăm o varietate de clienți pentru mai mult timp. Mai spune și că brand-ul diversifică mereu portofoliul, concentrându-se pe designul personalizat: „Am căutat mereu lucruri noi. Vedem foarte bine că, de-a lungul timpului, segmentul pentru îngrijirea rufelor este foarte dinamic. Vedem cât de mult se dezvoltă segmentul bucătăriilor, în concordanță cu un stil de familie mai tradițional, cu bucătăria în centrul casei. Dar sunt și tendințe în ceea ce privește gătitul, prepararea de alimente sănătoase ca stil de viață. Iar acesta este un lucru pentru care suntem pregătiți. Nu în ultimul rând, avem multe produse în curs de dezvoltare și suntem capabili să le propunem clienților ceva care se potrivește foarte bine cu tendințele. Și ea este foarte încântată de cuptorul cu aburi, însă recunoaște că un alt produs preferat este mașina de spălat.

Markus Erismann mi-a dezvăluit care este clientul tipic român al brand-ului: „Este o întrebare dificilă, deoarece clientul tipic nu există. Știm că este ori bărbat, ori femeie. De fapt, aproape 50/50. Sunt clienți în special din mediul urban, să zicem din București. În România, este cel mai important oraș. Au poate o carieră în mediul corporatist sau o mică afacere de succes și călătoresc destul de mult. De obicei, în Europa, văd marile brand-uri din Europa și sunt clienți internaționali. Dar cred că familia joacă un rol important, este încă centrul casei. Le place să invite prietenii și să gătească. Este un fel de client tipic nou pe care l-aș descrie, între 30 și 40 de ani, un pic mai tânăr decât în alte țări.

Markus a oferit detalii despre noutățile Miele: „Tocmai am lansat electrocasnicele de bucătărie negru mat, cu opțiuni de design foarte frumoase. Am fost la Salone del Mobile în Milano și tocmai am introdus noua culoare, Pearl Beige, pentru electrocasnicele de gătit, care se potrivește cu tendințele de design din acest moment și le vom lansa în România, ceea ce mă încântă pentru că, din nou, le oferă clienților o mulțime de posibilități. Și apoi, tocmai am lansat Duoflex, un aspirator de mână reîncărcabil, cu performanțe foarte bune la un preț relativ atractiv pentru marcă. Cât despre produsul favorit, Markus spune că este unul pe care încă nu-l deține: un frigider pentru depozitarea vinurilor. 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial