5 activități în aer liber perfecte pentru primăvară

5 activități în aer liber perfecte pentru primăvară

Pe măsură ce temperaturile încep să crească și natura să-și revină la verdele care ne face atât de mult bine, tindem să lăsăm în urmă spațiile închise precum sala de fitness și să ne orientăm către activități pe care le putem desfășura în aer liber, indiferent dacă vorbim despre zilele din timpul săptămânii, petrecute în oraș sau despre cele de weekend, în care simțim nevoia să evadăm la munte, la mare sau într-o zonă rurală liniștită.

Iată câteva activități perfecte pentru primăvară, care să înlocuiască sau să completeze eforturile depuse în sala de sport:

  1. Ciclismul

Dacă ești o împătimită a muntelui, cu siguranță te-ai uitat deja la o serie de biciclete mtb care să-ți bucure expedițiile de final de săptămână. Dar nu trebuie să-ți limitezi acest hobby la zilele libere. Poți folosi bicicleta ca mijloc de transport alternativ și în oraș, pentru drumurile scurte la cumpărături sau pentru a merge la birou, mai ales dacă ai investit într-o bicicleta gravel sau alt model versatil, cu ajutorul căruia să te poți deplasa peste tot. Poartă mereu casca și echipamentul de protecție și asigură-te că ai lumini de drum și accesorii reflectorizante, mai ales dacă obișnuiești să ieși cu bicicleta după apus.

  1. Drumețiile

'Mersul pe jos face piciorul frumos' și, dacă vine la pachet cu înălțimi, priveliști și natură, crește nivelul de serotonină și dopamină cât ai zice 'hiking'. Echipează-te corespunzător, de la încălțări confortabile și cu talpă aderentă și până la pelerină de ploaie – pentru că nu știi niciodată cum e vremea la munte – și adună-ți gașca de prieteni, pentru o aventură de neuitat. Dacă ești începătoare, poți opta pentru un traseu mai ușor. Dacă vrei o escapadă prelungită, e important să-ți cauți și rezervi din timp cazarea – sezonul turistic post schi abia începe și deja se anunță aglomerație în majoritatea stațiunilor montane.

  1. Yoga sau pilates în aer liber

Sunt o mulțime de antrenori care își desfășoară activitatea afară, la debutul sezonului cald. Poți participa ocazional la un astfel de antrenament sau poți lua în considerare un abonament lunar, care să îți asigure participarea la mai multe sesiuni de yoga sau pilates. La fel ca în cazul altor activități în aer liber, vei depinde de starea vremii, însă, după prima jumătate a lunii martie, e aproape imposibil să nu te poți bucura măcar de o astfel de sesiune intensă pe săptămână. Participă singură sau împreună cu prietenele tale, dacă vă leagă și această pasiune comună.

  1. Plimbări cu rolele

Dacă îți place acest sport, aleile curate te așteaptă de la începutul primăverii și până târziu, toamna. Parcurile te așteaptă cu brațele deschise și pomii înfloriți, iar locurile special amenajate te pot încuraja să experimentezi noutăți, dacă simți că ai nevoie de puțină adrenalină. În plus, este o activitate pe care o poți desfășura atât singură, când ai nevoie de spațiu pentru tine, cât și împreună cu prietenii sau familia.

  1. Ture cu caiacul

Nu trebuie să aștepți ca temperatura apei să crească prea mult, pentru a putea face asta. Poți da o tură cu caiacul chiar și atunci când apa nu este suficient de caldă pentru baie, pentru a-ți pune sângele și întregul sistem muscular în mișcare. Cu siguranță, vei găsi un centru de închirieri la un lac din proximitate și te vei putea bucura de această experiență inedită și solicitantă totodată. De altfel, poți închiria și echipamentul (vesta), așa că nu trebuie să îți faci griji în ceea ce privește o eventuală investiție.

Vremea tot mai bună te îndeamnă să petreci cât mai mult timp afară, iar dacă îți dorești să faci și puțină mișcare cu ocazia asta, cu atât mai bine. O dietă echilibrată, aerul curat și sportul te vor ajuta să învingi astenia de primăvară și să te simți plină de energie.

Sursă foto: Pexels

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din advertorial