Cum am facut fata celor 7 zile de covor rosu la Cannes

ellede Roxana Voloseniuc

Cea de-a 70-a editie a Festivalului de Film de la Cannes a fost, probabil, una dintre cele mai memorabile. Roxana Voloseniuc iti povesteste cum s-a pregatit pentru o saptamana de filme, petreceri, dineuri, festivitati, iar filme si multe aparitii pe covorul rosu, alaturi de L’Oreal Paris, sponsorul oficial al festivalului de 20 ani.

Cum am facut fata celor 7 zile de covor rosu la Cannes

M-am intors deja de vreo zece zile de la Cannes si, cu toate acestea, prima intrebare cu care ma intampina cunoscutii, prietenii, oamenii cu care intru in contact, este: „cum a fost la Cannes???…povesteste-mi!. Am fost in multe locuri de-a lungul timpului si am experimentat tot felul de lucruri, dar parca niciodata interesul pentru un eveniment nu a fost atat de mare in randul comunitatii mele cum a fost in acest an cel pentru Festivalul de Film de la Cannes.

Nu spun ca nu este motivat… chiar si pentru mine, in topul experientelor personale, aceasta saptamana petrecuta la Cannes se afla de departe pe primul loc. Dar nu doar pentru motivele evidente, la care probabil va ganditi… vedete, covorul rosu…; ci si pentru ca am cunoscut acolo niste cineasti de valoare, care mi-au trezit curiozitatea pentru filmul de autor intr-atat de mult, incat doar asta fac de cand m-am intors. Ma uit la filme.

Au fost vreo trei-patru barbati dintre cunoscutii mei care au fost foarte interesati de statistica aventurii mele la Cannes, de detaliile mai tehnice… Cu cate kilograme de haine am plecat, de cate geamantane am avut nevoie, cum de reuseam sa ma schimb de o mie de ori pe zi… Cand, de fapt, ma schimbam doar de doua ori. Dar asta mi-a aratat adevarata putere a canalelor de social media, si am fost foarte impresionata. Am realizat dupa aceasta experienta ca, daca subiectul este de interes si mai ai timp sa si postezi fotografii cu tine, sa dai detalii de stare, de atmosfera, de la fata locului… postarile tale ajung sa fie vizionate de sute de mii de oameni! Sute de mii…

Sigur, nu am fost singura in acest proiect, ci am plecat la drum impreuna cu LOreal Paris, partenerul traditional al festivalului de la Cannes de peste 20 de ani.

Si, da, aceste sute de mii de oameni m-au vazut si pe pagina de Facebook LOreal Paris Romania, unde am facut transmisiuni LIVE, fie ca a fost vorba despre interviul cu ambasadorul LOreal, top modelul Bianca Balti, despre sesiunea de machiaj si coafura realizate de echipa de beauty LOreal Paris (aflata in fiecare an la Cannes, la hotelul Martinez, pentru a asigura vedetelor look-ul de beauty pentru covorul rosu).

Nu mai vorbesc de interviul cu Cristian Mungiu, regizorul roman castigator de Palme dOr, care anul acesta a fost presedintele juriului de scurt metraje si Cinefondation.

 

Dar, revenind la kilograme si bagaje, este adevarat, am plecat cu doua valize uriase, de cate 25 kilograme fiecare, deci 50 de kilograme in total, din care probabil ca 5 au fost numai produsele de beauty. Cum altfel, atata vreme cat LOreal mi-a pus la dispozitie kit-ul complet de machiaj pentru red carpet?!?!

Nu sunt genul care se machiaza zilnic, dar la Cannes, unde totul straluceste, unde rafinamentul si eleganta sunt cuvintele de ordine, unde chiar si in afara covorului rosu spectacolul continua fara oprire, cred ca nu a existat moment al zilei sau al serii fara sa port ruj, mascara, iluminator, eyeliner…

Am indraznit chiar un machiaj mai puternic, un cat eye pe care un make up artist LOreal mi l-a facut pas cu pas in LIVE-ul pe care, de altfel, l-am si documentat, asa cum spuneam, pe Facebook. Asa ca am reusit si eu, intr-un final, sa inteleg care sunt pasii si care e secretul unor linii perfecte, dar totusi nu clasice, ci putin mai grafice, mai moderne.

Am vazut, pe covorul rosu sau la evenimentele conexe, o multime de vedete si personalitati imbracate divers, unele clasice si foarte rafinate, altele moderne, iar altele mult prea moderne (Nicolas Ghesquiere, designerul de la Louis Vuitton, a pasit intr-una din seri pe covorul rosu fix in fata mea, la bratul lui Adèle Exarchopoulos, imbracata intr-o rochie cu paiete foarte scurta, semnata, evident, Louis Vuitton. O optiune deloc pe gustul meu, avand in vedere ca protocolul de la Cannes iti impune totusi o tinuta Black Tie si nu Cocktail.). Asadar, optiunile mele stilistice, pe care, de altfel, le-am gandit impreuna cu Domnica Margescu, director de moda ELLE, au fost elegante, stralucitoare, rafinate, doar cu cateva accente moderne.

 

Si am dorit sa imbrac exclusiv designeri romani, mi s-a parut extrem de important sa pasesc pe covorul rosu, la cea de-a 70-a aniversare a Festivalului de Film de la Cannes, imbracata in piese originale, pe care sa nu le recunoasca toata lumea, dar despre care sa se intrebe toti: Cristina Savulescu, Almaz Clothing, Murmur by Andreea Badala, Styland, Andra Andreescu, Maria Lucia Hohan…

Povestile cu care am venit de la Cannes sunt atat de multe si de variate incat le voi termina de povestit probabil la a 71-a editie de anul viitor!

Pana atunci, purtati mai mult ruj! La mine a functionat!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
substantial.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din people