Lucruri de care trebuie să te ferești dimineața, pentru a fi mai sănătoasă

Fiecare dintre noi are o rutină pe care și-o respectă în fiecare dimineață: micul dejun, băutul cafelei, dușul, etc.

Lucruri de care trebuie să te ferești dimineața, pentru a fi mai sănătoasă

Dar, te-ai gândit că poate unele lucruri din rutina ta nu sunt benefice? Poți începe de astăzi să faci câteva schimbări:

1. Nu mai amâna alarma telefonului

Trebuie să recunoaștem că suntem obișnuiți să facem asta, dar dacă ne facem un obicei din a ne trezi imediat, fără a mai amâna alarma, va fi mult mai bine pentru starea noastră de sănătate. De fiecare dată când vei amâna alarma pentru câte 5 minute, vei începe un nou ciclu de somn care va fi întrerupt. Din moment ce acest ciclu va fi întrerupt, când te vei trezi te vei simți mult mai obosită.

2. Încetează să mai faci dușuri fierbinți și lungi

Cu siguranță că plăcerea este mare în momentul în care stai 15 minute sub dușul fierbinte, dar aceste dușuri sunt mult prea relaxante pentru dimineața. Acest gen de dus îți va încetini bătăile inimii și te va face să vrei să te așezi iar în pat sau să te relaxezi. Încearcă să faci dușuri scurte și nu foarte fierbinți, pentru a te pregăti pentru o nouă zi.

3. Nu mai bea cafea

Evident că nu trebuie să renunți la cafea. Doar la cea de dimineață. Cafeaua este indicată a se consuma începând cu ora 9:30. Dacă vei bea cafeaua mai devreme, îți va încetini producția de cortizol din organism, un hormon esențial pentru menținerea mai multor funcții ale corpului uman.

4. Nu îți mai prepara micul dejun dimineața

Pentru a economisi timp, pregătește-ți micul dejun de seara. Vei salva timp și energie. Îți poți pregăți clătite, un ou fiert chiar și cereale. Vei fi putea dormi mai mult și fără grija că trebuie să îți pregătești micul dejun.

5. Nu îți mai verifica e-mailul sau rețelele de socializare

Dacă stai în pat imediat cum te-ai trezit și te apuci să îți verifici email-ul, nu vei face altceva decât să pierzi timpul. Lasă-le pentru mai târziu și pregătește-te, altfel riști ca timpul tău să fie mult mai limitat. Știu că tentația este mare, dar mai poate aștepta.

6. Nu te mai stresa cu îmbrăcămintea

Pregătește-ți de seară hainele pe care vrei să le porți în următoarea zi. Dacă faci asta dimineața, pierzi foarte mult timp, iar dacă te hotărăști ce vrei să porți vei observa că rochia pe care o dorești nu este călcată și poți întârzia.

Poți să fii mai eficientă și să te pregăteșți pentru o nouă zi fără grabă. Încearcă sfaturile noastre.

Citește și:
5 beneficii neașteptate ale consumului de cafea

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet