glo™ revine la Milano Design Week cu o nouă provocare și totodată o experiență participativă pentru public: o instalație imersivă ce invită la o călătorie prin artă, design și inovație tehnologică.
Milano nu duce lipsă de tentații vizuale de tot felul în timpul săptămânii dedicate designului, așa încât vizitatorii sunt chemați să-și dedice atenția celor mai interesante proiecte, celor mai Instagram-abile cadre, celor mai seducătoare perspective despre ce ne rezervă viitorul. Iar în ultimii ani, unele dintre aceste concepte care atrag priviri și suscită interes au fost realizate de glo™, brand-ul care deja își stabilește o reputație în lumea artelor.
Ca și în anii precedenți, glo™ a celebrat încă o dată designul printr-o intervenție interesantă în peisajul Milano Design Week. Mai precis, o instalație interactivă împingând limitele a ceea ce considerăm artă și tehnologie, conducând la o fuziune a celor două domenii în cadrul unei instalații ce invită publicul să-și creeze propriile experiențe pe măsură ce o explorează. Este vorba despre o colaborare cu artista Michela Picchi, cunoscută pentru practica ei inspirată din suprarealism și pop art.
Vreme de o săptămână, Palazzo Moscova din Milano, din inima districtului Brera, unde se desfășoară cele mai multe evenimente și sunt expuse cele mai spectaculoase *display-uri Fuorisalone, a fost transformat în glo™ Creative Hub și a găzduit HYPER PORTAL. Pe scurt, încă o demonstrație de forță pentru brand-ul care și-a propus să încurajeze și să susțină artele de toate felurile, comisionând lucrări speciale de la artiști de top sau emergenți. Iar de data aceasta este vorba despre o lucrare ce oferă privitorilor o experiență senzorială aparte, și a cărei explorare arată multiple dimensiuni care țin de artă, tehnologie, dar și de creativitatea imensă pe care o presupun ambele domenii. Astfel, artista Michela Picchi, cunoscută pentru paleta sa vibrant colorată, dar și pentru temele sale pop, suprarealiste, a fost invitată să-și aducă perspectiva în lucrarea comisionată de glo™. Michela are experiență în a realiza instalații de mari dimensiuni, muraluri expuse în spații publice, dar și în altele, private, precum și abordarea ei experimentală a contribuit la alegerea artistei. Aceasta a gândit HYPER PORTAL ca un răspuns la tema Fuorisalone de anul acesta, Connected Worlds, totodata integrând în același timp și filosofia brand-ului, la rândul său foarte adecvată temei: pozitivitatea ce reiese din faptul de a împărtăși și de a fi laolaltă.
De la aceste idei a pornit instalația care s-a dovedit, în final, o simfonie a culorilor, formelor și luminilor, ce au luat cu asalt întregul spațiu dedicat, dar și simțurile vizitatorilor, aceștia participând activ la lucrare, la fiecare pas.
Gândită ca o călătorie imersivă prin lumile conectate ale artelor și tehnologiei, aceasta vorbește despre un viitor în care un univers în continuă evoluție este perpetuu transformat de fiecare gest și de fiecare mișcare, ca într-un *butterfly effect în cele mai intense nuanțe. Portalul prin care se intră în spațiu, în sine un simbol al deschiderii și al conexiunii, marchează debutul călătoriei și îi conduce pe membrii publicului pe parcursul de-a lungul căruia devin ei înșiși co-creatori ai vastei lucrări. Și asta pentru că peisajul imaginat de Michela Picchi, explorând fluiditatea între lumi, se transformă constant. Fiecare interacțiune și fiecare atingere își pune amprenta pe instalație, care prinde viață și se adaptează continuu ritmului în mișcare al gesturilor publicului. Pe fundalul lucrării apar și formele deja iconice ale device-urilor glo™ HYPER PRO, contribuind la rândul lor la ideea centrală a intersecției dintre artă și inovație tehnologică.
Mai mult decât atât, HYPER PORTAL explorează conexiunea continuă între individ și comunitate, dintre sine și colectiv, ducând cu gândul la rolul pe care fiecare dintre noi îl joacă în a modela și a crea neîncetat noi legături. Lucru care reflectă o realitate pe care ar trebui să ne-o amintim mai des, și anume că fiecare decizie individuală joacă un rol în modelarea experiențelor colective.
„O explozie de culori, de linii sinuoase și o experiență pop-suprarealistă, combinată cu tehnologie și design – astfel și-a descris Michela Picchi lucrarea, despre care a adăugat: „HYPER PORTAL este o călătorie imersivă în care publicul, atingere după atingere, creează lumi interconectate și devine protagonist al lucrării împărtășind pozitivitate, în perfectă armonie cu spiritul glo™.
Și Fabio de Petris, președinte și CEO BAT Italia, a vorbit despre lucrarea comisionată de brand. „Cu HYPER PORTAL și Michela Picchi, aduc împreună arta, designul și tehnologia pentru a crea o experiență interactivă care merge dincolo de *entertainment, făcând arta mai accesibilă și imersivă. (…) Acest lucru reflectă angajamentul nostru pentru un viitor mai bun, în care viziunea noastră pentru *A Better Tomorrow™ este realizată prin intermediul sinergiei între sustenabilitate, inovație și accesibilitate. Este o promisiune concretă care ne conduce către a ne îmbunătăți permanent practicile de business, a investi în noi tehnologii și a explora soluții pentru a reduce impactul asupra mediului.
Mai multe detalii actualizate despre eveniment pot fi găsite pe pagina de instagram @glo_romania Informații despre produsele glo™ sunt disponibile pe glo.ro.
glo™ este dispozitivul electronic pentru încălzirea tutunului și a produselor din înlocuitori de tutun, destinat consumatorilor adulti.*. Dispozitivul HYPER PRO vine cu o inovație prin prezența ecran-ului smartled, pentru o experiență mai intuitivă ce permite monitorizarea nivelului bateriei, durata sesiunii, profilul de gust și multe altele. Esența brand-ului este exprimată de acest dispozitiv care se reînnoiește printr-o nouă abordare pozitivă și incluzivă, pentru a trăi și a împărtăși cu alții experiențe, de la artă la design, la muzică.
*glo™ este un dispozitiv electronic ce se utilizează împreună cu consumabilele compatibile ce conțin nicotină, o substanță ce creează dependență. Este destinat consumatorilor peste 18 ani. Acest produs nu este lipsit de riscuri.
Sursa foto: glo™