Gerovital a fost votat brandul anului 2021

Gerovital a fost votat brandul anului 2021

Gerovital a fost votat brandul anului 2021, în cadrul Galei Progresiv Awards, una dintre cele mai importante competiții din industria de retail și FMCG. Poziția de lider în topul celor mai puternice branduri din România reprezintă o confirmare a faptului că istoria lungă în inovație, calitatea și eficiența dovedită sunt doar câteva dintre motivele pentru care Gerovital se bucură de aprecierea a milioane de consumatori și a rămas o marcă de referință în industria cosmeticelor.

Povestea cosmeticelor Gerovital a început tocmai în 1967, ca urmare a discuțiilor dintre Liviu Turdean, Directorul Farmec la acea vreme, și Prof. Dr. Acad. Ana Aslan, cea care a descoperit prima formulă anti-îmbătrânire, inițial utilizată în medicină. Inovația medicală a stat la baza producției primei game de produse de îngrijire facială cu beneficii anti-îmbătrânire, Gerovital H3. Astfel, Farmec a devenit prima companie din lume  care oferea tuturor românilor acces la această invenţie revoluţionară, sub formă de creme și emulsii cosmetice. Ana Aslan a fost mulți ani consilierul științific al companiei, iar produsele din gamele Gerovital H3 şi sigla companiei poartă și astăzi semnătura ei. Farmec a dus mai departe moștenirea Gerovital, integrând continuu inovația în formulele consacrate. Astăzi, esteunul dintre cele mai populare și mai apreciate branduri antirid, comercializat în peste 30 de țări din Europa, Asia şi America de Nord. Portofoliul cuprinde 16 game complexe, cu produse dedicate tenului, părului, corpului și produse de make-up, adresate tuturor nevoilor și categoriilor de consumatori.

Totodată, Gerovital Hyaluron C, una dintre gamele din portofoliu relansate anul trecut, a primit premiul pentru „cel mai bun produs nou din categoria non-food'. Gama cuprinde cinci produse de curățare și îngrijire a tenului, pentru zi și pentru noapte, cu formule eficiente de hidratare a tenului și de prevenire a primelor riduri, datorită acțiunii acidului hialuronic și efectului antioxidant al vitaminei C. Produsele sunt disponibile într-un ambalaj modern, ce transpune grafic beneficiile hidratante ale produselor, din perspectiva metodei de acțiune a principalului ingredient prezent în toate cele cinci formule – acidul hialuronic.

Toate gamele din portofoliul Gerovital trec periodic prin procese de modernizare a formulelor pentru a integra noile descoperiri din industrie, dar și de rebranding, pentru a se alinia principiilor de comunicare actuale.Produsele sunt disponibile în România într-o rețea de peste 30 de magazine de brand și de franciză, online, în farmacii și supermarket-uri, printre cele mai apreciate game fiind Gerovital H3 Evolution, Gerovital Classic și Gerovital Tratament Expert. Încrederea și aprecierea consumatorilor au jucat un rol decisiv în extindera constantă atât a portofoliului de produse, cât și a canalelor de vânzare la nivel local și internațional. În 2021, produsele au fost listate si în platforma Amazon din Italia, Spania, Franța, Marea Britanie și Germania.

Fiind un brand românesc, Gerovital promovează și susține valorile locale, arta și cultura, fapt oglindit prin alegerea ambasadorilor și parteneriatele cu evenimente sau festivaluri. Brandul s-a asociat mereu cu personalități și cauze, care au contribuit firesc la misiunea sa pentru frumusețe și excelență. În prezent, cei trei ambasadori de brand, actrița Medeea Marinescu, fotomodelul și actrița Catrinel Menghia și tenismenul Horia Tecău, duc mai departe valorile Gerovital, împreună cu toți cei peste 700 de angajați ai companiei Farmec și cu milioane de consumatori din întreaga lume.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din advertorial