Crampele menstruale: 5 metode pentru a le calma

Crampele menstruale: 5 metode pentru a le calma

Acea perioada a lunii este mereu inconveniență și niciodată plăcută. Mai mult de jumătate dintre femeile care au menstruație suferă lunar de dureri cauzate de crampele menstruale. În timp dismenoreea nu reprezintă un semn al unei afecțiuni grave de sănătate, durerile pot să-ți afecteze stilul de viață. 

Pentru a minimiza efectele crampelor menstruale asupra vieții tale, iată 5 metode sigure și eficiente pentru a calma durerea. 

Apa și o dietă sănătoasă  

Nu este deloc surprinzător că o dietă sănătoasă și hidratarea corespunzătoare joacă un rol important în bunăstarea noastră. Dar știai că te pot ajuta enorm și în cazul simptomelor sindromului premenstrual? 

O dietă săracă în grăsimi, cu multe legume și fructe, va scădea inflamația din corp lucru ce ajută în mod direct la ameliorarea durerilor menstruale. De asemenea, hidratarea corespunzătoare cu minim 2l de apă pe zi, va elimina disconfortul cauzat de balonare și poate să prevină cistita

Terapie cu căldură 

De la comprese calde la sticle de apă caldă, căldură este un remediu străvechi pentru crampele menstruale. Atunci când aplici căldură în partea inferioară a abdomenului sau a spatelui, crește fluxul sanguin iar contracțiile uterine se relaxează – ceea ce va reduce durerea. 

Cum am menționat, poți să folosești sticle cu apă caldă sau plasturi termici speciali cum sunt cei de la ENROUSH. Plasturii sunt realizați din 100% ingrediente naturale, care îți vor oferi până la 8 ore de căldură și confort. În același timp, sunt foarte discreți și poți să-i porți sub orice haine. 

Exerciții fizice 

Atunci când te chinuie o multitudine de simptome de sindrom premenstrual, ultimul lucru la care te gândești este să faci sport.

Dar exercițiile fizice te pot ajuta mai mult decât ai crede și chiar pot să amelioreze crampele menstruale și alte simptome ale menstruației. În zilele în care fluxul menstrual este mai redus, încearcă exerciții aerobice de intensitate moderată, cum ar fi o plimbare sau joggingul ușor. Acest tip de activitate fizică reduce balonarea și durerea provocată de crampe.

Produse de igienă din materiale organice 

Desi surprinzator, alegerea tampoanelor sau absorbantelor reprezinta un factor destul de important în simptomele menstruale, inclusiv in cazul crampelor. Folosirea unor absorbante sau tampoane din bumbac poate să reducă crampele, intrucat acestea nu conțin dioxine și alte chimicale nocive care se pot regasi in produsele de igienă tradiționale. 

Antiinflamatoare sau analgezice 

Probabil cea mai rapidă metodă de a calma durerile menstruale îl reprezintă pastilele fără prescripție medicală. Deși nu toată lumea vrea să apeleze la pastile pentru a calma crampele menstruale, atunci când durerea devine mai intensă, utilizarea moderată a unui antiinflamator că și ibuprofenul te poate ajuta rapid atunci când ai un stil de viață mai alert. Verifică mereu cu medicul tău pentru a stabili ce tip de pastile de durere sunt potrivite pentru tine. 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din advertorial