Tommy Hilfiger: despre noul concept See-Now-Buy-Now si show-ul de la New York

Unul dintre cele mai importante momente de la Sapatamana Modei new-yorkeze a fost fara doar si poate evenimentul semnat Tommy Hilfiger si Gigi Hadid.

Tommy Hilfiger a construit un adevarat parc de distractii retro, cu Roata Mare (functionala!), tiribombe, caruseluri sau locuri de unde puteai sa iti cumperi cele mai gustoase gogosi sau hot-dog! Nu a lipsit nimc din arsenalul necesar unui parc de distracții adevarat.

In plus, designerul a construit si cateva magazine, tot acolo, din care puteai achizitiona pe loc piese din cele doua colectii prezentate in acea seara, cea in colaborare cu Gigi Hadid si colectia lui Hilfiger pentru primavara lui 2017.

Parcul de distractii s-a umplut extrem de rapid cu peste 2000 de spectatori, incluzand staruri ca Taylor Swift, editori de moda, buyeri dar si numeroasa familie a designerului.

Colectiile au un aer tipic american cu influente punk–rock dar si sporty iar atmosfera din timpul show-ului a fost extrem de vibranta si energica, evident, datorita modelelor care si-au intrat in rol si s-au distrat in timpul prezentarii, datorita muzicii dar si a set-up-ului inedit.

Foto: Tommy Hilfiger

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din fashion