(P) Farmacia Ana Maria – locul unde Bucureștenii scapă de problemele lor de sănătate

(P) Farmacia Ana Maria – locul unde Bucureștenii scapă de problemele lor de sănătate

Probabil că ai cumpărat de nenumărate ori de la Farmacia Ana Maria sau pur și simplu ai trecut pe acolo când erai în căutarea unui sfat competent pentru o problemă de sănătate cu care te confruntai. Dar de câte ori până acum ți-ai pus întrebarea ce fel de poveste se ascunde în spatele acestei farmacii, cu specialiști mereu gata să-ți dea o mână de ajutor exact când ai nevoie? 

O poveste cu începuturi modeste, dar un parcurs motivant

Prima farmacie Ana Maria s-a deschis în capitală în anul 1991. Pentru ca orice bucureștean să poată profita la maxim de serviciile ei, proprietarii acesteia au ales pentru ea un loc unde se poate ajunge foarte convenabil chiar și cu mijloacele de transport în comun și anume Bulevardul Dacia din sectorul numărul 2 al capitalei. 

Începutul nu a fost nici pe departe unul simplu. Ca orice alt plan curajos și inovativ, și cel al Farmaciei Ana Maria a avut nevoie de timp și resurse pentru a se dezvolta. Dar prin ambiția proprietarilor și suportul pacienților, opt ani mai târziu de la înființarea primei farmacii, a fost posibilă deschiderea și celei de-a doua. 

Alegerea locației inițiale s-a dovedit un real succes și de aceea, și cea de-a doua farmacie Ana Maria a fost deschisă în aceeași zonă, de data aceasta în incinta magazinului Bucur Obor. Momentul deschiderii celei de-a doua farmacii a reprezentat un pas înainte nu doar pentru proprietarii afacerii, ci și pentru pacienți deoarece, din acel punct înainte, business-ul s-a putut orienta mai mult pe nevoile pacienților și satisfacerea lor, decât pe supraviețuirea în piață.

Farmacia Ana Maria la ora actuală și planurile pentru viitor

De la o singură farmacie deschisă cu aproape 30 de ani în urmă și până la cele 28 de puncte de lucru pe care le numără lanțul farmaceutic Ana Maria în ziua de azi a fost un drum lung, dar nici în prezent el nu este nici măcar aproape de final.

Pentru că bucureștenii au primit cu brațele deschise conceptul revoluționar al Farmaciei Ana Maria, patronii au luat în calcul și chiar au început exploatarea piețelor din afara Bucureștiului, în prezent existând farmacii Ana Maria și în județele Ilfov și Dâmbovița.

În plus, din dorința de a oferi pacienților tot ce este mai bun, Farmacia Ana Maria și-a dezvoltat și un brand propriu de produse cosmetice și dermatocosmetice, precum și suplimente alimentare, numit ADYA GREEN PHARMA. Produsele acestui brand se remarcă prin efectele lor rapide, dar și prin prețurile lor accesibile. Ele pot fi găsite în orice farmacie Ana Maria, dar și în farmaciile sau magazinele partenere.

Ne-am interesat și de planurile de viitor acestei farmacii remarcabile și din spusele administratorilor am aflat că de acum înainte strategia de marketing a Farmaciei Ana Maria se va concentra și mai mult pe mediul online. În era contemporană, o prezență solidă în mediul online este absolut vitală pentru succesul unei afaceri, întrucât ritmul de viață alert și aglomerat al clienților exclude din ce în ce mai mai mult posibilitatea vizitelor în locațiile fizice. Și astfel, Farmacia Ana Maria fiind una care încă de la început a pus pe primul loc satisfacerea nevoilor clienților săi, consolidarea prezenței în piața virtuală reprezintă în acest moment o prioritate.

Mai multe detalii pe https://farmaciaanamaria.ro

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din lifestyle