Meghan Markle a dezvăluit motivul pentru care nu a filmat emisiunea de pe Netflic în casa ei din Montecito.
Meghan Markle a explicat, în sfârșit, după un val de critici online, de ce nu a filmat emisiunea sa de pe Netflix în reședința de 14,65 milioane de dolari din Montecito, California. Ducesa de Sussex s-a confruntat cu reacții dure din partea internauților, după ce s-a aflat că bucătăria chic și utilată complet din emisiune nu era, de fapt, a ei.
Cuprins
„Am copii care vin acasă pentru somnul de prânz, iar 80 de oameni în bucătărie nu este tocmai amintirea din copilărie pe care mi-aș dori ca ei să o aibă”, a declarat Ducesa de Sussex în cadrul summitului Time100 de la New York, referindu-se la echipa numeroasă din spatele serialului „With Love, Meghan”.
Meghan, care are doi copii împreună cu Prințul Harry — pe Archie, de 5 ani, și Lilibet, de 3 ani — i-a spus CEO-ului Time, Jessica Sibley, că a fost „cu adevărat norocoasă” să găsească o altă locuință „foarte aproape”. Potrivit The Post, ea a filmat emisiunea într-o fermă elegantă din Montecito, evaluată la 8 milioane de dolari, aflată în proprietatea filantropilor Tom și Sherrie Cipolla.
Serialul With Love, Meghan a avut premiera în luna martie și a fost rapid reînnoit pentru un al doilea sezon.
Următorul sezon a fost deja filmat și este așteptat să apară în toamnă. Deși show-ul a fost primit cu entuziasm în Statele Unite, în Marea Britanie criticii l-au descris drept „oribil, inutil și disperat” — reacții influențate de retragerea controversată a cuplului din familia regală, în 2020.
Actrița devenită celebră prin rolul din Suits nu s-a lăsat însă afectată de comentariile negative. După ce „With Love, Meghan” a ajuns în Top 10 emisiuni Netflix la doar 24 de ore de la lansare, Meghan a transmis pe Instagram: „Vă mulțumesc tuturor celor din întreaga lume care urmăriți emisiunea!”
Markle Markle și-a făcut astfel revenirea în televiziune în paralel cu lansarea noului ei brand de lifestyle, As Ever, care a trecut printr-o schimbare în februarie. Inițial, compania fusese înregistrată sub numele American Riviera Orchard, dar aceasta s-a confruntat cu mai multe probleme legate de înregistrarea mărcii comerciale. Totuși, Meghan susține că acestea nu au fost motivul real al schimbării numelui.
„American Riviera Orchard a devenit un fel de amestec haotic de cuvinte”, a explicat ea. „Și nu m-am mai regăsit în el.”
Între timp, Prințul Harry este mândru de succesul soției sale, Meghan Markle, în noile sale inițiative în afaceri.
Ducele de Sussex i-a fost un sprijin constant și dedicat soției sale, care a revenit în atenția publică în această primăvară odată cu lansarea serialului său Netflix, With Love, Meghan, în luna martie, și a brandului de lifestyle As Ever, ale cărui produse s-au epuizat în mai puțin de o oră.
„Sunt atât de fericit pentru soția mea și o susțin cu totul în tot ceea ce face și continuă să facă. Sunt incredibil de mândru”, a declarat Prințul Harry pentru revista PEOPLE, într-un interviu exclusiv.
Prințul Harry a apărut scurt în ultimul episod al serialului soției sale, la un brunch festiv dedicat lansării afacerii ei. La sosire, cei doi s-au apropiat și au făcut schimb de un sărut rapid, iar Harry i-a spus: „Ai făcut o treabă excelentă. Îmi place foarte mult.”
Pe lângă emisiune și linia de produse de lifestyle, Meghan a lansat recent și un nou podcast realizat în colaborare cu Lemonada Media, intitulat Confessions of a Female Founder, difuzat începând cu 8 aprilie.
Afecțiunea lui Harry pentru familia sa îl motivează și în lupta pe care o duce pentru redobândirea protecției oficiale în Regatul Unit, într-un proces care a ajuns într-un punct critic. Ducele de Sussex a devenit o prezență constantă în instanțele britanice, opunându-se cu fermitate tabloidelor, dar lupta pentru a-și recăpăta protecția finanțată de stat — retrasă în 2020, după ce el și Meghan s-au retras din îndatoririle regale — „a fost mereu cea mai importantă”, a declarat el pentru PEOPLE, în fața Curții Regale de Justiție din Londra, pe 9 aprilie.
Foto: Arhiva ELLE