FORTUNE DEZVĂLUIE CLASAMENTUL CELOR MAI INOVATOARE COMPANII LA VIVATECH 2025, IAR LORÉAL OCUPĂ #1 POZIȚIE
LOréal Groupe a fost desemnată cea mai inovatoare companie din Europa, în primul clasament realizat de Fortune al celor mai avansate 300 de companii de pe continent. Acest anunț a fost făcut la VivaTech 2025, unde compania media globală Fortune a dezvăluit lista inaugurală a celor mai inovatoare companii din Europa, în parteneriat cu specialistul în date, Statista.
Acest clasament, care acoperă 21 de țări și 16 industrii, evaluează inovația pe baza a trei piloni cheie: inovația produsului, inovația procesului și cultura inovației. Poziția de top a L’Oréal subliniază leadershipul său în tehnologia frumuseții, angajamentul său ferm față de cercetarea științifică, experiența în marketingul creativ și dedicarea sa de a promova o cultură orientată spre viitor, incluzivă și antreprenorială în echipele sale globale.
„Suntem extrem de mândri să fim recunoscuți de Fortune drept cea mai inovatoare companie din Europa', a declarat Nicolas Hieronimus, CEO al L’Oréal. „Această recunoaștere prestigioasă ne întărește convingerea că inovația, susținută de știință, tehnologie și creativitate, este cea mai bună modalitate de a reuși pe scena mondială, dar este, de asemenea, o dovadă a talentului și dedicării incredibile ale echipelor noastre din întreaga lume. Pasiunea lor neclintită, îndrăzneala și spiritul antreprenorial au făcut posibilă această realizare.'
Lista completă a celor mai inovatoare companii din Europa în 2025 este disponibilă aici.
Încă de la începuturile sale, L’Oréal a fost impulsionată de o cultură profundă a inovației, o moștenire inițiată de fondatorul său, Eugène Schueller, un chimist antreprenor care a inventat prima vopsea de păr sigură și eficientă din lume în 1907. Acest angajament de a depăși limitele se extinde mult dincolo de laborator, cuprinzând nu doar dezvoltarea de produse inovatoare, ci și progrese de pionierat în marketing, responsabilitate socială și sustenabilitate.
Printre cele mai importante inovații recente se numără:
LONGEVITATE:
INGREDIENTE INOVATOARE:
SERVICII AUGMENTATE:
DISPOZITIVE AUGMENTATE:
MARKETING AUGMENTAT:
INOVAȚIE SOCIALĂ:
Notă pentru jurnaliști
Clasamentul Fortune al celor mai inovatoare companii din Europa în 2025 evaluează 300 de companii pe baza a trei piloni:
*Lista completă și metodologia au fost dezvoltate de Fortune în colaborare cu Statista și lansate la VivaTech 2025, la Paris.
Despre LOréal
De 115 ani, LOréal, liderul mondial în industria frumuseții, se dedică unui singur lucru: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea noastră față de frumusețe ca fiind esențială, incluzivă, etică, generoasă și angajată față de sustenabilitatea socială și de mediu. Cu portofoliul nostru larg de 37 de mărci internaționale și angajamente ambițioase de sustenabilitate în cadrul programului nostru LOréal for the Future, oferim fiecărei persoane din lume ce e mai bun în materie de calitate, eficacitate, siguranță, sinceritate și responsabilitate, celebrând în același timp frumusețea în infinita sa pluralitate.
Cu peste 90.000 de angajați dedicați, o prezență geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (comerț electronic, piața de masă, magazine universale, farmacii, parfumerii, saloane de coafură, magazine de brand și magazine duty-free), în 2024 Grupul a generat vânzări în valoare de 43,48 miliarde de euro. Cu 21 de centre de cercetare în 13 țări din întreaga lume și o echipă dedicată de cercetare și inovare formată din peste 4.000 de oameni de știință și 8.000 de talente digitale, L’Oréal se concentrează pe inventarea viitorului frumuseții și pe a deveni o putere în domeniul tehnologiei frumuseții. Mai multe informații pe https://www.loreal.com/en/mediaroom
Despre Fortune
Fortune este o companie media globală multi-platformă, construită pe o succesiune de rapoarte și informații de încredere, premiate, pentru cei care doresc să facă business mai bine. Deținută independent, Fortune relatează poveștile celor mai mari companii din lume și ale liderilor acestora, precum și ale unei noi generații de inovatori care duc afacerile înainte. Atât în format digital, cât și tipărit, Fortune măsoară performanța corporativă prin intermediul unor repere riguroase și trage companiile la răspundere, în regiuni din întreaga lume. Clasamentele sale emblematice includ Fortune Global 500, Most Powerful Women și World’s Most Admired Companies. Fortune construiește comunități de talie mondială prin reunirea liderilor de opinie din industrie pentru summit-uri și conferințe exclusive, inclusiv Fortune Global Forum și Brainstorm Tech. Pentru mai multe informații, accesați fortune.com.
„Acest comunicat de presă nu constituie o ofertă de vânzare sau o solicitare a unei oferte de cumpărare a acțiunilor L’Oréal. Dacă doriți să obțineți informații mai complete despre L’Oréal, vă rugăm să consultați documentele publice înregistrate în Franța la Autorité des Marchés Financiers, disponibile și în limba engleză pe site-ul nostru web www.loreal-finance.com.
Acest comunicat de presă poate conține informații previzionale. Deși Compania consideră că aceste declarații se bazează pe ipoteze rezonabile la data publicării acestui comunicat de presă, ele sunt prin natura lor supuse unor riscuri și incertitudini care pot duce la o discrepanță între cifrele reale și cele indicate sau sugerate în aceste declarații.'
Urmărește-ne pe LinkedIn @LOréal
Urmnărește-ne pe Instagram @lorealgroupe