După o colaborare îndelungată cu casa Dior, Rihanna devine imaginea parfumului J'adore. O asociere ce marchează un nou capitol promițător, celebrând fuziunea dintre eleganța atemporală și modernitate, dintre lux și autenticitate.
Rihanna și Dior scriu din nou istorie. După ce în 2015 artista originară din Barbados a fost desemnată prima ambasadoare de culoare a casei de modă franceze, anul acesta colaborarea lor evoluează într-un mod inedit, redefinind povestea unuia dintre cele mai iconice parfumuri ale tuturor timpurilor.
Lansat acum 25 de ani, J’adore este una dintre cele mai reprezentative creații ale casei Dior, un simbol al luxului și al eleganței care a inspirat artiști din diverse domenii. Charlize Theron a dat viață acestei arome legendare, Jean-Jacques Annaud și Romain Gavras au realizat campanii vizuale spectaculoase, iar Maria Grazia Chiuri a creat ținute impresionante care au subliniat și mai mult strălucirea parfumului. Însă, sigur, nimic nu ar fi fost posibil fără parfumierii casei: Calice Becker, François Demachy și Francis Kurkdjian. Cei trei au adus de-a lungul unui sfert de secol propriile lor interpretări, cum ar fi J’adore Eau de Toilette, J’adore Eau de Parfum Infinissime și cea mai recentă creație, L’Or de J’adore – o versiune intensă în care iasomia, trandafirul, ylang-ylang-ul și florile de portocal se împletesc într-un buchet senzual.
În 2024, Rihanna se alătură acestui grup prestigios, devenind noua imagine J’adore. Capacitatea sa de a combina cu ușurință puterea și feminitatea, precum și luxul cu autenticitatea, o transformă în alegerea perfectă pentru a duce mai departe moștenirea brand-ului. Campania „J’adore the Film”, regizată de Steven Klein, ne oferă șansa să pătrundem în noua lume a parfumului, văzută prin ochii artistei. Îmbrăcată într-un look negru Dior, Rihanna pășește încrezătoare în Versailles, în timp ce pe fundal se aude celebra sa melodie „Love on the Brain”. După ce descoperă parfumul J’adore, se dezbracă treptat, lăsându-se cuprinsă de aroma sa senzuală. Filmul o prezintă apoi pe Rihanna în Sala Oglinzilor a palatului Versailles, îmbrăcată într-o rochie aurie creată de Maria Grazia Chiuri și purtând un choker din perle, amintind de celebrul colier realizat de John Galliano pentru Dior în 2007.
Steven Klein reușește să îmbine grandoarea locului cu personalitatea artistei, care întruchipează perfect esența J’adore: puternică, rafinată și feminină. „Rihanna are ceva remarcabil, care depășește frumusețea și talentul într-o manieră cu adevărat extravagantă. Aura ei este uimitoare, ca și cum ar veni dintr-o altă lume. Imaginile cu ea strălucesc și întruchipează literalmente ceva unic, ce nu a mai fost văzut până acum. Cu J’adore, ea se transformă într-o zeiță vie, o regină în regatul ei, care întruchipează pe deplin caracterul nobil al unui parfum ce vorbește femeilor din întreaga lume”, spune Klein. Regizorul, care a mai colaborat cu Rihanna în 2015 la campania „Secret Garden”, adaugă că, de data aceasta, „totul s-a concentrat pe aur și lumină. Am vrut să creez un dialog vizual între stilul clasic al secolului al XVIII-lea și frumusețea incredibil de contemporană a Rihannei. Acest film inventează un nou univers care leagă mai multe lumi și epoci, reușind să ofere o atracție universală autentică și strălucitoare”.