Rihanna, criticată dur din cauza unui accesoriu pe care l-a purtat când a pozat topless

Întreaga controversă a pornit de la un pandantiv sub forma unui cap de elefant, simbolul zeității Ganesha.

Rihanna, criticată dur din cauza unui accesoriu pe care l-a purtat când a pozat topless

Rihanna a ajuns din nou în atenția publicului, de data aceasta din cauza unei postări pe care a făcut-o pe Instagram. Artista a făcut publică o imagine cu ea în care purta doar o pereche de pantaloni scurți din satin, din colecția sa Savage X Fenty, și câteva acesorii.

Deși fotografia topless a fost extrem de apreciată, strângând aproape 10 milioane de like-uri, nu puțini au fost cei care s-au arătat deranjați de colierul Rihannei. Acesta era accesorizat cu un pandantiv sub forma unui cap de elefant, simbolul zeității Ganesha, una dintre cele mai cunoscute și mai venerate în religia hindusă.

Mulți adepți ai acestei religii și-au exprimat nemulțumirea pe Twitter, afirmând că purtarea acestui colier este o lipsă de respect din partea Rihannei.

„Rihanna!! Nu mai folosi religia mea ca estetică. Acea figurină Ganesha de la capătul lanțului este o figură sfântă și sacră pentru noi hindușii” sau „Încetează să ne insulți religia” au fost doar câteva dintre mesajele publicate pe Twitter.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

Nu este însă prima oară când Rihannei i se aduc acest gen de acuze. În toamna anului trecut, artista a fost dur criticată după ce a folosit versuri islamice într-una dintre piesele de la prezentarea Fenty.

De asemenea, recent, cântăreața a fost dată în judecată de un grup de artiști germani, care afirmă că melodia lor a fost folosită în timpul show-ului Fenty, fără a avea însă permisiunea lor. Procesul a fost intentat de tatăl celor două artiste, King Khan și Saba Lou, anunță TMZ. Acesta pretinde că melodia fiicelor sale, Good Habits (and Bad), a fost folosită într-o postare pe Instagram în care era promovată colecția de haine Fenty.

Duo-ul german afirmă că Rihanna nu a avut permisiunea lor de a le folosi melodia în spotul publicitar. Potrivit acuzațiilor prezentate în cadrul procesului, reclama ar fi strâns peste 3,4 milioane de vizualizări. 

Citește și:
Rihanna și A$AP Rocky au o relație din ce în ce mai serioasă

Foto: Arhiva Revistei ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din video