Motivele care te impiedica sa ai un abdomen plat

Nu reusesti sa obtii un abdomen plat desi ai incercat ai incercat tot felul de diete si antrenamente? Afla care ar putea fi cauzele.

Motivele care te impiedica sa ai un abdomen plat

Un abdomen plat este ceea ce viseaza aproape orice femeie cand se apropie vara, insa ce faci daca metodele incercate pana acum nu au dat rezultate? Iata cateva motive pentru care nu ai scapat inca de grasimea din jurul abdomenului.

1. Tii o dieta scazuta in grasimi

Pentru a scapa de grasimea din zona abdominala si a obtine un abdomen plat, este bine sa mananci mancaruri bogate in grasimi, dar mononesaturate (grasimi MUFA). Cercetatorii au cerut unui grup de femei sa tina o dieta cu aceste grasimi care ajuta la arderea altora, iar rezultatul a fost satisfacator: acestea au pierdut un sfert din grasimile localizate in zona abdomenului.

Sfat: Consuma acest tip acesti acizi grasi, MUFA. De exemplu, o mana de nuci, o lingura de ulei de masline sau jumatate de avocado.

2. Treci printr-o perioada nu tocmai buna

Un studiu recent Rush University Medical Center arata ca femeile cu predispozitii depresive iau in greutate in zona abdominala. Explicatia ar fi ca in astfel de momente, depresia tinde sa reduca activitatea fizica.

Sfat: Fa sport! S-ar putea sa te motiveze sa faci si alte lucruri, cum ar fi sa iti vezi prietenii. Daca totusi trec zilele si tu tot nu iti schimbi starea in bine, atunci incearca sa vorbesti cu un terapeut despre asta.

3. Mancarea ta vine tot timpul la pachet cu o cutie

Carbohidratii (precum chipsurile) si surplusurile de zahar (de exemplu, bauturile racoritoare) declanseaza o cantitate enorma de insulina, un hormon care favorizeaza depozitarea grasimilor in partea abdominala a corpului.

Sfat: In loc sa alegi mancarea de tip fast-food, mai bine adauga cate ceva sanatos in meniul tau. Cum ar fi…legumele! Asa cum spunea Dr. Katz, alimentarea stomacului cu cel mai de calitate combustibil opreste foamea.

Citeste si:
Kendall Jenner impartaseste secretul abdomenului ei sexy

4. Nu profiti de efectele mineralelor

Magneziul regleaza activitatea a 300 de functii in organism. Un studiu din 2013 a scos la iveala faptul ca oamenii care consuma mancaruri bogate in magneziu au nivel de zahar mai scazut in sange si nivelul insulinei este in limitele normale.

Sfat: Adauga in meniul tau alimente bogate in magneziu de cel putin doua ori pe zi, de exemplu verdeturile cu frunza inchisa la culoare, bananele sau boabele din soia.

5. Esti prinsa in iluzia sucurilor dietetice

Un studiu in Obsesity ne spune ca bautorii de sucuri acidulate sunt mai predispusi sa acumuleze grasimi in zona abdomenului, pentru ca subestimeaza caloriile pe care acestea, de fapt, le contin.

Sfat: Daca nu esti pregatita sa renunti la aceste bauturi carbogazoase, atunci e cazul sa renunti la alte calorii din meniul tau pentru a pastra echilibrul!

6. Pur si simplu iubesti burgerii

Cercetatorii suedezi au lucrat la un experiment in acest sens: au dat unui grup de adulti sa manance cate 750 de calorii provenite din grasimi saturate si altui grup aceeasi cantitate, doar ca provenite din grasimi polinesaturate (PUFA). Care credeti ca a fost rezultatul? Adultii din primul grup au acumulat grasime viscerala de doua ori mai multa fata de cei din al doilea grup.

Sfat: Mananca o data pe saptamana somon, care contine cantitatea de grasimile polinesaturate necesare si redu cantitatea de carnie rosie pe care o mananci in general, inlocuind-o cu proteine slabe in grasimi, cum ar fi legumele sau puiul.

7. Nu crezi ca te-ai putea ingrasa de la bere sau orice alt tip de alcool

Un studiu din Danemarca din 2013 demonstreaza ca berea poate duce la obezitate, asadar e timpul sa renunti la bere sau orice alt tip de bautura alcoolica. Un adevarat o pericol o reprezinta mai ales cocktailurile pline de zahar.

Sfat: Bea un singur pahar de vin la cina, insa nu in fiecare zi.

8. Nu mai tii minte cand ai facut sport ultima oara

Schimbarile hormonale ale organismului incetinesc pierderea de greutate. Cand te vei confrunta cu menopauza, dupa 40 de ani, poti face de trei ori pe saptamana, timp de 16 saptamani o ora de yoga. Vei vedea schimbari. Intre timp alege orice alt sport care iti face placere.

Sfat: Rezerva-ti o ora pentru tine in care sa faci o activitate fizica pentru a scapa de stresul hormonal!

9. Nu iti alegi foarte bine alimentele pe care le consumi

Un studiu recent in „The Journal of Nutrition” arata ca mancarurile cat mai colorate in rosu, orange si galben au mai putine riscuri de ingrasare. Asta pentru ca fructele si legumele sunt bogate in vitamina C, ceea ce reduce nivelul de cortizol din organism.

Sfat: Adu putina culoarea pestelui din farfurie cu salata. Un mix de cubulete de rosii cu chiftelute este, de asemenea, o idee excelenta!

Citeste si:
Cum sa scapi de grasimea de pe abdomen – 5 reguli de baza

10. Transpira mai mult

Da, oricat de ciudat ar suna, cercetatorii au descoperit ca programele de activitate fizica, ce nu sunt cu adevarat epuizante, nu prea ajuta la formarea unui abdomen de invidiat. Shawn Tablot, un membru American College of Sports Medicine, spune: „Exercitiile de maxima intensitate par a avea mai multe rezultate in reducerea insulinei, trigliceridelor si cortizolului si ard in acelasi timp mai multe calorii in mai putin timp.”

Sfat: Atunci cand alergi, incearca sa accelerezi viteza timp de doua minute in locurile cu obstacole. De asemenea, incearca sa faci acasa cateva serii de genoflexiuni timp de doua minute, cu cate 60 de secunde pauza intre fiecare dintre ele. Vei ramane surprinsa!

Text: Teona Tomoiaga
Foto: Instagram (@oliviaculpo)

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet