Pe Deea Codrea o știi cu siguranță din prezența ei atipică în cadrul emisiunii-fenomen Bravo, ai stil!, iar atitudinea ei de pe Instagram, acolo unde afișează o estetică aproape de minimalism, trebuie să-ți fie familiară. Am povestit cu ea despre modă și sustenabilitate.
Te mai poți bucura de modă atunci când se pune problema sustenabilității? Ultimii ani ne-au pus din ce în ce mai des în postura de a ne pune această întrebare, când am devenit mai conștienți de efectele dezastruoase pe care cea mai glamour dintre industrii le are asupra mediului înconjurător.
Tot acești ani ne-au forțat să dăm și răspunsurile. Iar acum, atât consumatorii de modă, cât și companiile care o produc se află la o răscruce: se pare că drumul atât de bătut al tendințelor care ne ghidează sezon de sezon se apropie de capăt, iar ceea ce urmează pare a fi o revoluție care va reinventa stilul și ne va impune să cumpărăm mult mai puțin.
Despre acest subiect am vorbit cu Deea Codrea, fashionistă declarată care, în schimb, a descoperit de curând că un stil în acord cu propria personalitate nu ține cont de numărul pieselor din dulap.
Deea Codrea se numără printre protagoniștii unui editorial special în numărul de mai al revistei ELLE – un proiect care a provocat mai mulți creatori de conținut să își împărtășească secretele de stil & sustenabilitate. Astfel, coperta de mai a răspuns conceptului Forgotten, lansat de Arctic, o campanie care ne prezintă un brand fashion altfel: și anume, unul care constă în toate acele haine pe care le avem deja în dulap și care sunt, astfel, mereu cele mai sustenabile pe care putem avea.
„Cred că treaba asta cu moda sustenabilă, cu a cumpăra puțin și a ține foarte mult de produse, vine mai mult atunci când te cunoști, pentru că știi foarte bine ce ți se potrivește. Ca o piesă să fie timeless și să intre în sfera pieselor pe care le porți mult timp ar trebui să meargă în foarte multe combinații și să nu țină mult cont de tendințe, să poată fi lăsată moștenire., spune Deea Codrea.
Pentru mai multe secrete de stil & sustenabilitate, urmărește video-ul.
Conceptul Forgotten, lansat ca un fashion brand de către Arctic, ne îndeamnă să fim mai responsabili cu alegerile noastre vestimentare, să nu ne mai lăsăm furați de mirajul tendințelor și noutăților și să revenim periodic la acele piese pe care le avem în garderobă și care au nu doar calitate, dar și o semnificație aparte pentru fiecare dintre noi. Este simplu, când îți poți îngriji hainele cu tehnologia potrivită.