8 sfaturi de care trebuie să ții cont pentru a te menține în formă în toamna aceasta

Toamna este sezonul ideal pentru a reuși să îți schimbi alimentația și să faci alegeri alimentare cât mai sănătoase. Iată care sunt sfaturile de care trebuie să ții cont.

8 sfaturi de care trebuie să ții cont pentru a te menține în formă în toamna aceasta

Dacă îți propui să îți schimbi stilul de viață, ar trebui să ai în vedere faptul că toamna este momentul ideal în care să o faci. Și spunem asta pentru că ai o mulțime de alimente din care să alegi și prin care să îți creezi un nou stil de viață.

În cele mai multe dintre cazuri, cele mai multe femei țin diete vara deoarece atunci simt că le este mult mai ușor să slăbească, însă află că și toamna vei găsi motivația potrivită, de ajutor fiind multitudinea de fructe și legume de sezon. Totodată, înainte de a ține o dietă, trebuie să ai grijă și de felul în care combini alimente pentru a nu lua în greutate.

Pe lângă o dietă echilibrată, trebuie să ai în vedere că trebuie să faci și mișcare. Așadar, iată care sunt cele 8 sfaturi pe care trebuie să le iei în considerare dacă vrei să îți menții greutatea toamna aceasta:

1. Ai grijă de digestie

Toamna este anotimpul ideal prin care să îți restructurezi planul alimentar pe care îl ai și să încerci să mănânci cât mai multe fructe și legume. Astfel, printre cele mai cunoscute legume de sezon pe care ar trebui să le consumi se numără turmericul și țelina, care sunt perfecte pentru a avea grijă de digestie.

2. Bea mai multe ceaiuri

Ceaiurile sunt esențiale în anotimpul rece. Îți reglează digestia, te ajută în procesul de slăbire, dar te pot ajuta și în cazul în care te confrunți cu arsuri la stomac.

3. Evită dulciurile

Dacă îți plac dulciurile, știi cu siguranță că ele sunt un inamic destul de mare al nostru și ar trebui să le eviți pe cât posibil. Alege în locul lor alte variante, mai sănătoase, precum dulciurile fără zahăr sau cele vegane.

4. Mănâncă alimente care să stimulează metabolismul

Există mai multe condimente, dar și preparate pe care le poți include în alimentația ta pentru a-ți stimula metabolismul. Printre ele se numără piperul, turmericul, ardei iute sau ghimbir.

5. Pregătește-ți mesele

Pregătirea meselor este un pas esențial dacă vrei să îți menții greutatea în această toamnă. În cazul în care dimineața nu ai timp, îți poți pregăti mesele cu o seară înainte. Prin acest fel, poți evita mâncatul impulsiv, dar alegerile alimentare nepotrivite în timpul zilei.

6. Mănâncă alimente de sezon

În acest sezon, ar trebui să incluzi în dieta ta fructe și legume de sezon, cum ar fi rubarbă, vinete sau dovleac. Le poți folosi în multe combinații, precum supe, ciorbe, smoothie-uri sau salate.

7. Mănâncă mai multe supe

Deși poate părea neobișnuit, supele te pot ajuta să slăbești, dar și să câștigi timp atunci când nu reușești să găsești ceea ce ți-ai dori. De asemenea, adaugă în supe și câteva condimente precum chili sau turmeric.

Incearca o ciorba de perisoare, gustoasa si plina de nutrienti!

8. Gătește alimentele la aburi

Gătitul la aburi sau sub presiune te ajută să gătești mult mai repede și eficient ceea ce îți dorești, reușind să pregătești o varietate de preparate, cum ar fi supe, amestecuri de legume sau curry. Prin acest fel, îți pregătești mesele pe care le poți lua la birou mult mai repede, dar ai parte și de preparate sănătoase.

Citește și:
Ovăzul – recomandat în orice dietă și nu doar niște simple cereale integrale

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din health & diet