Pentru cele 145 minute

ELLE New Media Awards este un eveniment ELLE care, de câțiva ani, celebrează industria online de modă, beauty și lifestyle din România.

Pentru cele 145 minute

Tradițional, evenimentul nostru ar fi trebuit să aibă loc primăvara dar, după cum știi, ultimele două primăveri nu ne-au găsit sub auspicii prea fericite, și atunci l-am mutat la sfârșit de septembrie (așadar, când ții acest număr ELLE în mână, premiile au fost deja decernate și poți vedea câștigătorii pe www.elle.ro). Am premiat influencerii, așa cum sunt numiți creatorii de conținut online. Și, evident, i-am premiat pe cei care influențează publicul în mod pozitiv.

Următorul criteriu a fost cel de utilitate, adică ne-am întrebat în redacție dacă respectivul influencer are într-adevăr un mesaj de trimis către public, în afara celui în care ne prezintă o viață fabuloasă și greu de atins, în realitate, pentru mulți dintre urmăritorii lui.

Social media a atins în aceste zile numere uluitor de mari, respectiv 3,78 miliarde de utilizatori, devenind și principalul canal de shopping al lumii. Așadar, dacă te gândeai că influența rețelelor va scădea vreodată, ei bine, nu!

Schimbarea va veni din diversificare și descentralizare, dar nicidecum încetinire (au existat chiar și mișcări anti social media, dar fără prea multe rezultate, mă refer printre altele la National Day of Unplugging sau Digital Minimalism).

Un studiu recent arată că, până la sfârșitul anului 2022, 82% din conținutul din social media va fi în format video. Dacă lockdown-ul ne-a făcut pe toți bucătari, cofetari, îngrijitori de plante… iată că social media ne va transforma în actori, cameramani, editori video.

Un alt studiu arată că un om petrece în medie 145 de minute zilnic pe social media. Așadar, cum să nu conteze la cine te uiți, pe cine asculți, cine sunt cei care îți vorbesc timp de…145 minute zilnic (cu o oră mai mult față de 2012)? Curatorierea feed-ului mi se pare azi mai importantă decât curatorierea garderobei și la fel de importantă precum curatorierea bibliotecii.

Nu spunem că vi i-am adus în vizor, prin aceste premii, pe toți cei mai buni creatori de conținut/influenceri, sunt convinsă că mai sunt și alții, dar sunt cu siguranță printre cei mai buni oameni de urmărit pe rețelele românești de socializare. Vă mulțumim pentru voturi, pentru că sunteți alături de eforturile noastre, le mulțumim partenerilor care ne-au fost alături și ne-au ajutat să-i premiem pe câștigători într-un mod festiv: Cupio, glo, Kérastase și L’Oréal Professionnel, Sephora, Teilor, Kinder!

Roxana Voloseniuc REDACTOR SEF

Instagram: @roxanavoloseniuc

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle