Făceam o socoteală cu Alexandra în câte orașe am fost împreună în această lume, lucrând pentru vreun proiect, o ședință foto, un clip etc. și a reieșit că ne-am plimbat pe aproape toate continentele. Alexandra este numele ei din pașaport, numele pentru familie și apropiați, în timp ce INNA este numele pentru milioane, zeci de milioane de fani.
Tocmai s-a încheiat festivalul de muzică Summer Well, un festival foarte drag nouă, și uitându-mă pe Spotify mi-am dat seama că aproape toți artiștii din festival înregistrează un număr de fani muult, mult sub numărul pe care îl are INNA, cu excepția Florence and the Machine, care are cifre un pic mai mari! Realizezi acest lucru? INNA are 12 milioane de monthly users pe Spotify. Dacă urmăritorii de pe rețelele de socializare nu exprimă neapărat valoarea unui artist dispus sau nu să-și devoaleze viața privată pe Internet, un canal de streaming precum Spotify este un barometru clar pentru câți oameni îi ascultă muzica.
La INNA este vorba despre un succes construit în 14 ani de muncă intensă; în 12 dintre ei i-am fost destul de aproape și am văzut exact în ce constă „viața privilegiată de vedetă” care, între două avioane, vede multe culise ale sălilor de concerte sau stă cu orele în studiouri întunecate de înregistrări audio sau de filmări.
Socoteala de care vorbeam la început o făceam la Seul, în Coreea de Sud, unde ne aflam la invitația Samsung pentru a documenta evenimentul Samsung Unpacked 2023 care avea loc pentru prima dată acolo, adică lansarea celor mai noi dispozitive Galaxy pliabile: Galaxy Z Flip5 și Galaxy Z Fold5. INNA este ambasador Samsung și împreună am pus la cale proiectul pe care îl ții în mână acum, o copertă ELLE care, prin intermediul codului QR generat de AI, te va proiecta într-o lume dinamică și colorată, în care fotografia cu INNA prinde viață, se mișcă și dansează.
Domnica Mărgescu, directorul de modă ELLE, fotograful Tibi Clenci și întreaga echipă tehnică, împreună cu Samsung, au realizat acest proiect pe care cu siguranță îl vom vedea declinat și în alte ediții ELLE, precum am văzut deja că se întâmplă cu coperta în care am introdus în premieră realitatea augmentată (în urma prezentării pe care am susținut-o la Conferința Internațională ELLE de la Versailles multe ediții din lume și-au manifestat dorința de a replica proiectul nostru).
Seul a fost minunat și ne-a demonstrat cum va arăta în viitor lumea, o lume care acolo este deja tehnologizată până la cel mai mic detaliu: printr-o simplă scanare viața ta va fi mai ușoară de la trezire până la culcare (dacă te-am făcut curioasă, am scris un articol pe elle.ro despre această experiență pe care am trăit-o în orașul digital Samsung din Coreea de Sud).
Vă doresc o toamnă frumoasă și vă invit, până la următorul număr ELLE, să continuăm interacțiunea pe canalele noastre de social media și pe elle.ro.
Instagram: @roxanavoloseniuc