ELLE FASHION: CANALI, o poveste de familie

Am stat de vorbă cu Paolo Canali, directorul de vânzări & marketing al brand-ului Canali, aflat într-o scurtă vizită la București, despre realitatea garderobei masculine, care funcționează perfect independent de trend-uri.

ELLE FASHION: CANALI, o poveste de familie

ELLE: Într-o perioadă în care se vorbește mult despre sustenabilitate și efemeritatea tendințelor, cum se poziționează brand-ul Canali?
Paolo Canali: Avem o experiență de 89 de ani în croitoria bărbătească de lux, 100% din producția noastră este realizată în Italia și 70% este produsă intern, iar acest lucru ne permite să garantăm că valorile cheie ale brand-ului nostru, precum calitatea, excelența, măiestria se află la baza a tot ceea ce facem.

Ne definesc pasiunea pentru produsul bine făcut, atenția la detalii, dorința de a face lucrurile bine. Și nu vorbesc doar despre cum realizăm produsele, ci și despre modul în care facem afaceri.
Despre grija și respectul pentru client, care decide să ne cumpere hainele, pentru oamenii care lucrează pentru noi, pentru comunitate. Succesul unei companii precum Canali nu are nici o legătură cu trend-urile, ci se bazează pe fuziunea a două elemente inseparabile, care au fost consolidate și întărite de-a lungul anilor: cultura muncii și sentimentul de apartenență.

Avem o abordare foarte riguroasă a sustenabilității, care nu se concentrează pe proiecte individuale, ci pe o strategie completă care implică organizația și afacerea noastră în general.
Punctul de plecare a fost o măsurare cantitativă certificată în conformitate cu cea mai bună metodologie disponibilă: evaluări ale Amprentei de Mediu a Organizației și Amprentei de Mediu a Produsului, care sunt instrumente de măsurare și îmbunătățire concepute pentru a evalua performanța de mediu a organizațiilor și a produselor lor de-a lungul ciclului lor de viață, astfel încât să identifice și să implementeze acțiuni de îmbunătățire. Ele facilitează gestionarea unui lanț de aprovizionare ecologic și demonstrează că compania noastră are un angajament ferm pentru sustenabilitate și își asumă o conduită responsabilă în legătură cu problemele de mediu.

ELLE: Garderoba bărbătească a suferit modificări și în ceea ce privește evoluția pieselor esențiale. Care sunt aceste piese esențiale, din punctul tău de vedere?
Paolo Canali: Cererea a evoluat semnificativ de-a lungul ultimilor ani deoarece bărbații sunt mai puțin previzibili, mai puțin conservatori și mai deschiși la inovație.
Croitoria evoluează, înlocuind construcția, țesăturile și detaliile cu îmbrăcămintea casual. Asistăm la o hibridizare între cele două. Bărbații caută finețe, lejeritate și deconstrucție. Garderoba a devenit mai transversală, vedem clienții noștri combinând zilnic articole vestimentare pe care le purtau doar pentru ocazii speciale, iar acest lucru creează o ofertă fără întreruperi, astfel încât sunt mai multe alegeri pentru consumator. Noi îl numim „smartorial”, iar pentru noi acesta este noul esențial.

Colecția toamnă-iarnă 2022, cu abordarea sa mai relaxată asupra sartorialității, introduce articole vestimentare inovatoare în garderoba masculină, precum jacheta cu manșete și detalii tricotate, care combină finețea tricotajelor cu prospețimea formelor croite. Sau jacheta safari sahariană din cașmir, care împreună cu pantalonii asortați creează unul dintre numeroasele costume „smartoriale”.

Citește continuarea în ELLE IANUARIE 2023!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din revista elle