Carmen Fit îți propune un antrenament ideal pentru acasă

Carmen Fit este unul dintre cei mai cunoscuți antrenori personali din România. Iar asta se datorează în primul rând transformărilor uluitoare pe care reusește să le facă în scurt timp. Dacă ești curioasă care este secretul, urmărește video-ul de mai jos!

Carmen Fit îți propune un antrenament ideal pentru acasă

Probabil că, pentru multe dintre noi, perioada de autoizolare a însemnat o pauză de la activitățile fizice pe care le făceam înainte. Nu numai fiindcă sălile de sport au fost închise, însă și fiindcă un maraton de seriale părea mult mai tentant decât a urca și a coborî scările blocului.

Așa că, după mai bine de o lună de când stăm acasă, efectele negative pe care sedentarismul ni le-a adus, încep să se vadă. Iar dacă adăugăm și mesele festive de zilele trecute, e clar că condiția noastră fizică e departe de cea la care visam la începutul anului. Partea bună este însă că încă mai avem timp să îndreptăm lucrurile. În primul rând, o alimentație sănătoasă și echilibrată ne va ajuta să scăpăm de kilogramele în plus. Apoi, sportul joacă și el un rol esențial.

De aceea, Carmen Fit, antrenor personal, ne propune un antrenament full body, pe care îl poți face acasă și pentru care nu ai nevoie de prea multe echipamente.

În video-ul de mai jos, vei găsi nouă exerciții diferite, care îți vor lucra intens fiecare grupă de mușchi:

  1. Sărituri cu coarda (50 de repetări)
  2. Burpee cu fandări în spate (20 de repetări)
  3. Knee Tuck pe minge stabilizatoare (30 de repetări)
  4. Fandări cu săritură pe stepper (15 repetări pe fiecare picior)
  5. Ridicări de picioare (15 repetări pe fiecare parte)
  6. Fandări laterale cu flexii petru bicepși (20 de repetări)
  7. Crunch cu minge stabilizatoare (30 de repetări)
  8. Genuflexiuni cu săritură pe stepper (20 de repetări)
  9. Planșă cu pas lateral (30 de repetări)

Nu trebuie însă să te temi dacă denumirile nu îți sună cunoscut. Carmen îți arată modul corect de a executa fiecare exercițiu. Pentru a le urmări mai ușor, pune pauză după fiecare dintre ele și asigură-te că realizezi numărul de repetări precizat. Pentru a vedea cu adevărat rezultate, fă acest antrenament de trei ori pe săptămână.

Citește și:
3 pași pe care trebuie să îi faci pentru a putea slăbi sănătos

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din video