5 obiceiuri pe care să le adopți pentru o viață mai sănătoasă și mai fericită

În agitația fiecărei zile uităm adesea să fim recunoscători pentru tot ce avem și să ne gândim și la fericirea și împlinirea noastră interioară, așa că ți-am pregătit o listă cu 5 obiceiuri pe care ar trebui să le practici și tu.

5 obiceiuri pe care să le adopți pentru o viață mai sănătoasă și mai fericită

Problemele cotidiene ne acaperează zilele și adesea suntem nervoși, irascibili în orice moment și uităm să ne bucurăm de fiecare moment, acest lucru afectându-ne și sănătatea, chiar dacă rareori ne dăm seama de acest lucru.

Este momentul să faci mici schimbări în viața ta dacă vrei să fii mai sănătoasă și mai fericită și noi îți propunem 5 lucruri pe care le poți încerca.

1. Ține un jurnal

Acest lucru te va ajuta mai mult decât îți imaginezi. Încearcă să îți notezi în fiecare dimineață lucrurile pentru care ești recunoscătoare, precum și ce așteptări ai de la ziua respectivă. În felul acesta îți începi programul într-o notă pozitivă și, totodată, poți nota și cele mai importante lucruri pe care le ai de făcut, fiindu-ți mult mai ușor să ai o evidență.

La finalul zilei verifică câte lucruri ai reușit să faci și încearcă să îți exprimi recunoștința în scris pentru tot ceea ce ai obținut. Deși pare un lucru mic, în timp vei vedea că starea ta de spirit se va îmbunătăți.

2. Mănâncă liniștită micul dejun

Ce-ar fi dacă nu ai mai aștepta până la weekend să te bucuri de micul dejun așa cum se cuvine. Pregătește-ți un bol cu cereale și fructe și savurează în liniște aceste momente. Încearcă să nu faci și alte activități în acest timp, adică nu-ți verifica e-mailul, conturile de social media și așa mai departe. Faptul că îți rezervi 15 minute în fiecare dimineață te va ajuta să fii mai relaxată și mai calmă întreaga zi.

3. Privește lucrurile dintr-un alt unghi

Ia fiecare problemă ca pe o provocare și nu ca pe o pedeapsă. Bucură-te pur și simplu că te poți trezi dimineața și că mergi la locul de muncă unde vei avea șansa să faci ceea ce îți place. În plus, încearcă să privești totul ca pe o experiență prin care poți învăța mai multe și despre cei din jur.

4. Mergi la timp la medic

Da, poate părea un lucru de la sine înțeles, însă de cât timp nu ai mai făcut un control ca la carte, exact atunci când a trebuit? Amintește-ți că sănătatea ta, atât fizică, cât și psihică, este cea mai importantă, deoarece fără aceasta nu poți face nimic din ceea ce îți propui, așadar asigură-te că îți stabilești cu adevărat prioritățile așa cum trebuie.

5. Meditează

Oferă-ți timp să stai în liniște absolută și să te gândești la corpul tău. Încearcă să fii recunoscătoare pentru faptul că reușești să faci atât de multe lucruri și gândește-te cât de puternică ești pentru că ai reușit să treci peste o mulțime de momente dificile din viața ta. Poți medita atât dimineața, cât și seara, și chiar și cinci minute îți vor aduce schimbări în atitudine.

Citește și:
Ce este fericirea și cum putem să o aducem în viața noastră

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din health & diet