American Riviera Orchard devine acum As Ever.
Meghan Markle a anunțat că brand-ul său de lifestyle, „American Riviera Orchard'”, va primi un nou nume. Cu doar câteva zile înainte de premiera serialului său marca Netflix, With Love, Meghan, programată pentru 4 martie, Ducesa de Sussex, în vârstă de 43 de ani, a dezvăluit că noul nume al afacerii sale va fi „As Ever”. Aceasta va fi lansată împreună cu emisiunea sa despre gătit, grădinărit și ospitalitate, semnând începutul unui nou capitol important în viața sa profesională.
În momentul anunțului, Meghan a prezentat și un nou site web pentru As Ever, care include o fotografie cu fiica sa de 3 ani, Prințesa Lilibet. Pe 18 februarie, Ducesa a împărtășit vestea printr-un videoclip filmat în aer liber și postat pe Instagram, în care soțul ei, Prințul Harry, apare scurt, spunându-i „Se înregistrează” și întinzându-i telefonul.
„Secretul a fost dezvăluit”, a spus Meghan zâmbind, purtând o cămașă albă și jeanși. „Sunt surprinsă că am reușit să păstrăm acest lucru atât de mult timp. În două săptămâni, emisiunea mea va fi lansată și sunt extrem de încântată. De asemenea, și afacerea mea, care știu că a stârnit multă curiozitate.”
Meghan a explicat și motivația din spatele schimbării numelui brand-ului: „Anul trecut m-am gândit că American Riviera sună grozav. Este cartierul meu, este porecla orașului Santa Barbara, dar mă limita doar la lucruri produse și cultivate în această zonă.”
„Apoi a intervenit Netflix, nu doar ca partener al emisiunii mele, ci și ca partener în afacerea mea, ceea ce a fost imens. Așa că m-am gândit mult la asta și am așteptat momentul potrivit pentru a dezvălui un nume pe care l-am înregistrat încă din 2022. Acesta este momentul, iar numele este As Ever”, a dezvăluit Meghan.
Ducesa a explicat că noua sa companie reprezintă o continuare a fostului său blog de lifestyle, The Tig: „As Ever înseamnă, în esență, așa cum a fost întotdeauna, iar dacă mă urmăriți din 2014, de pe The Tig, știți că am iubit mereu gătitul, creația handmade și grădinăritul – asta fac eu. Nu am mai avut ocazia să împărtășesc aceste lucruri cu voi în ultimii ani în același mod, dar acum pot. Așa că, pe măsură ce încep să apară detalii despre proiect, am vrut să aflați de la mine prima oară.”
Meghan a confirmat și că noul brand va include produse alimentare, printre care și gemuri, făcând referire la pasiunea sa pentru acestea: „Desigur, vor fi și dulcețuri; cred că toată lumea știe deja că jam is my jam (gemul este pasiunea mea). Dar mai sunt atât de multe produse pe care le ador și pe care acum pot să le împărtășesc cu voi. Așa că abia aștept să le descoperiți! Mulțumesc, dragilor!”
În descrierea postării de pe Instagram care însoțește videoclipul, Meghan adaugă mai multe detalii despre noua sa afacere: „Unii dintre voi poate au auzit zvonuri despre ceea ce creez. Peste două săptămâni, serialul meu de pe @netflix va avea premiera – dar mai este ceva la care am lucrat. Sunt încântată să vă prezint As Ever – un brand pe care l-am creat și în care mi-am pus toată inima. As ever înseamnă așa cum a fost întotdeauna, iar unii spun chiar în același fel ca întotdeauna. Dacă m-ați urmărit încă din perioada în care am creat The Tig, știți că acest lucru nu ar putea fi mai adevărat pentru mine.”
„Acest nou capitol este o continuare firească a ceea ce a fost dintotdeauna limbajul meu al iubirii, împletind frumos tot ceea ce prețuiesc – mâncare, grădinărit, ospitalitate, un stil de viață atent și bucuria găsită în lucrurile mărunte de zi cu zi.”
Ducesa a promis că va împărtăși mai multe detalii cu urmăritorii săi în perioada premergătoare lansării oficiale a brandului: „Vă voi oferi în continuare mici frânturi din culise pe măsură ce ne apropiem de lansare și abia aștept să puneți mâna pe tot ceea ce am creat. Vă trimit multă dragoste… As ever, Meghan.”
Foto: Arhiva ELLE