Dramă și intensitate la cote maxime! O finală de UEFA Champions League are aceleași caracteristici ca și cele mai mari producții de la Hollywood, iar Heineken a decis să le îmbine în primul blockbuster interactiv din România. Echipa ELLE a fost acolo alături de ei și a trăit adrenalina intensă a momentului, urmând îndemnul: #ShareTheDrama!
Sâmbătă seara, pe 26 mai, a avut loc finala UCL, la Kiev, dintre Real Madrid și Liverpool, iar cei care nu au avut șansa să o vadă live pe stadion, s-au putut bucura de un eveniment plin de exuberanță din partea Heineken.
Heineken a pus în scenă primul blockbuster interactiv din România, construit în jurul transmisiei live a finalei UEFA Champions League. De ce? Pentru că un meci mare e la fel de intens ca o producție hollywoodiană, iar fotbalul și filmele (și berea) se împart cu prietenii – #ShareTheDrama.
Echipa ELLE a fost acolo și a putut să trăiască energia și emoția specifică fotbalului la o intensitate maximă. Ca să-ți ilustrez despre ce vorbesc, am să-ți explic ce a descris cel mai bine această experiență. În primul rând, dinamismul, datorită ecranului uriaș pe care a fost proiectat meciul sâmbătă seară, ce a uluit publicul, complet absorbit de puterea momentului. Toți prietenii Heineken s-au bucurat de niște trăiri extrem de puternice, mai ceva ca pe stadion. În al doilea rând, efectele speciale au făcut ca atmosfera să fie una de neuitat. Heineken a reușit să creeze un vibe aparte, redând cele mai dramatice 90 de minute ale UEFA Champions League celor peste 700 de pasionați de fotbal și de bere prezenți în cadrul evenimentului.
Poveștile serii au fost și personale – Ciprian Marica și Bogdan Lobonț, invitații speciali ai serii, au împărtășit cu publicul cele mai intense experiențe trăite în meciurile Ligii Campionilor, iar vedete ca Andreea Esca, George Buhnici, Nicolai Tand, Omid Ghannadi, Dani Oțil sau Virgil Ianțu s-au aflat în public.
Celebritățile prezente au fost complet învăluite de intensitatea momentului și au trăit din plin experiența Heineken. S-au distrat, au făcut fotografii, au acordat interviuri, iar, mai apoi, au împărțit o bere și 90 de minute pline de suspans cu prietenii, bucurându-se de atmosfera unui adevărat meci de fotbal.
Atmosfera creată a fost unică, iar Heineken a organizat un eveniment de succes, unde lumea a trăit adrenalina meciului mai ceva ca pe stadion.
Urmărește impresiile la cald de dinaintea începerii meciului de sâmbătă seară!
CONȚINUT VIDEO ELLEFoto: Heineken