Tendințe pentru 2021 

Atunci când lucrurile se schimbă în jurul tău, te schimbi și tu, vrei, nu vrei, te adaptezi.

Tendințe pentru 2021 

Economia se schimbă, și ea, doar că, față de șablonul pe care-l știai, de data asta nu mai poți să prevezi încotro se va duce, cum va evolua. Acum ne aflăm în unul dintre acele momente în ce privește industria modei, și tind să cred că și în general. Regulile după care brand-urile au funcționat până acum, respectiv prezentări de modă, târguri, showroom-uri de buying… sunt toate de domeniul trecutului. Asistăm la inovații, la idei noi prin care casele încearcă azi să se mențină pe linia de plutire (cu mici excepții).

Bottega Veneta și-a șters toate conturile de social media, iar prezentarea de modă din decembrie, intitulată Salon 01 London, s-a desfășurat într-un cadru restrâns, astfel încât nici o informație sau imagine nu au ieșit la suprafață. Astfel, brand-ul încearcă să nu își mai dilueze mesajele pe social media, ci să păstreze ideea de exclusivitate, de lux…

Dacă brand-urile mari sau the old brands au fost salvate anul trecut de vânzările mari din China (fără să fie foarte flexibile până la acel moment în privința shopping-ului online), brand-urile mai mici au avut o singură șansă: consumatorul local. Și dacă ar fi să dau un sfat designerilor români care, evident, au avut și ei de suferit anul trecut, unii fiind nevoiți să-și închidă atelierele, acela ar fi să dea mai multă importanță clientului român, chiar dacă dorința lor este să ajungă pe piețele internaționale. Să aibă grijă în primul rând de acest client local care poate fi mai prețios decât orice alt client internațional care azi poate să călătorească, dar mâine – nu. În plus, să investească într-un site de shopping mai performant.

Și pentru că acest număr este unul dedicat tendințelor, îmi mai permit un sfat pentru voi, cei care citiți acum: uitați-vă în garderobă, la ce ați cumpărat în anul care a trecut. Probabil veți constata un lucru, respectiv abundența de haine cu elastic în talie! Sigur că e comod să porți treninguri, hanorace și pantofi sport. Dar, totuși, felul în care ne îmbrăcăm reprezintă cel mai la îndemână exercițiu de creativitate, de care putem da dovadă zilnic. Hai să nu-l irosim cumpărând un alt tricou! 

Roxana Voloseniuc REDACTOR SEF

Instagram: @roxanavoloseniuc

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle