In plan international

Inceputurile revistei ELLE au fost, din multe puncte de vedere, destul de anevoioase, uneori chiar comice – daca ma gandesc la felul in care ne realizam paginile de moda, cu haine si accesorii din magazine obscure (singurele existente la acel moment, adica acum 17 ani) sau cum semnam procese- verbale pentru produsele luate la pozat, unde numele revistei era scris „EL“.

In plan international

In acele vremuri, cu totii visam la perspectiva (apropiata, credeam atunci) unui bulevard – fie Calea Victoriei, fie Magheru – unde sa gasim toate brand-urile internationale si ne uitam cu invidie la colegii din alte tari, carora li se servea totul pe tava… Ce usoara e munca lor, ne gandeam noi in 1998!

Nu socotesc cate brand-uri avem azi in Romania (mult mai putine decat mi-as fi imaginat atunci), dar ceea ce pot spune cu bucurie este ca suntem o piata care conteaza. In pregatirea editorialului de tendinte din acest numar, echipa de moda a solicitat tinute de podium de la 20 de brand-uri internationale, pentru a le fotografia in Romania.

Toate au raspuns pozitiv si au trimis coletele in timp util, astfel incat echipa ELLE Romania a beneficiat de colectiile itinerante care se plimba prin lume pe la toate revistele mari de moda, pentru a fi pozate.

Sigur, toate aceste brand-uri se afla in Romania, atat prin magazine monobrand precum Gucci, Burberry, Moschino, cat si in magazinele multibrand – The Place X, Victoria Gallery, Address –, chiar daca nu au colectii complete. Acesta este un semn ca Romania conteaza mult pentru ei (nu sunt modesta si adaug ca si revista ELLE Romania este un suport media important pentru aceste brand-uri, datorita proiectelor internationale pe care le facem frecvent).

Pentru a ajuta si mai mult industria de moda din Romania, cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa se gandeasca de doua ori atunci cand cumpara de pe Internet un produs pe care il poate gasi aici, in magazine. In plus, ar fi si pacat sa te lipsesti de placerea de a proba un lucru, de a te razgandi si de a interactiona cu brand-ul „la el acasa.

Un alt nume international gazduit in paginile noastre in acest numar, de data aceasta nu din zona modei, ci a cartilor, este Alain de Botton, scriitorul si eseistul care a cucerit inimile romanilor cu ideile sale nonconformiste – si pe care Mihaela Frank l-a descusut cu pricepere intr-o conversatie purtata, in acord cu timpurile pe care le traim, fata in fata… pe Skype.

Va doresc o primavara frumoasa, cred ca o meritam cu totii!

Roxana Voloseniuc REDACTOR SEF

www.facebook.com/roxana.voloseniuc

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle