Make it possible!

Nu e coperta ELLE cu care te-am obișnuit, nu? E diferită.

Make it possible!

Așa cum sunt multe alte lucruri azi, diferite față de ieri. Lumea s-a schimbat și fiecare din noi se gândeste la schimbare, nu vrem să rămânem în urma vremurilor. Dar nu e ușor să schimbi „the power of habit” (de altfel, și subiectul & titlul unei cărți la moda încă dinaintea pandemiei, semnată de Charles Duhigg), e mult mai facil să mergi pe rețetele deja verificate, acceptate de toată lumea.

Doar că sintagma „toată lumea” folosită ca și cum e vorba de o aglomerare omogenă e mai diversă ca orice altceva. Și atunci te întrebi de ce media, industria de film se referă mereu doar la o anumită lume, și nu la cea reală, la cea diversă, așa cum o vedem noi pe stradă?! Revista ELLE a început să vorbească despre diversitate de mulți ani, nu de acum. I-am adus în fața voastră în dialog pe mulți reprezentanți ai comunităților despre care nu se prea vorbea, sau dacă se vorbea, se vorbea în termeni negativi, discriminatorii.

În această lună, colaborarea noastră devenită tradițională cu brand-ul Tommy Hilfiger s-a metamorfozat într-un material „altfel”. Dacă în anii precedenți fotografiile și modelele îți zâmbeau de pe plajele exotice din Hamptons, sau deșertul Joshua Tree din Los Angeles, de pe podurile suspendate din Shanghai sau New York, iată-ne azi vorbind cu altfel de modele… niște modele de oameni care au soluții la probleme reale, cu care Ioana Ulmeanu a vorbit despre diversitate și discriminare în comunitatea LGBTQ+, activism, rasism… Subiecte despre care, da, am mai vorbit, dar nu e suficient să o faci o dată, de două ori, ca să ștergi ani de suferință. Pentru că, așa cum spune și Alina Șerban, regizoare și actriță de etnie romă: „Rasismul există și va exista, nu este un personaj care va pleca prea curând din viețile noastre, din societățile noastre…”

Ne bucură extrem de tare că avem parteneri precum Tommy Hilfiger, un brand care nu vorbește doar de modă și tendințe, ci ne-a demonstrat în toți acești ani de colaborare că este mereu înaintea vremurilor, atât prin implicarea masivă, încă de la început, în online, cât și-n viața reală, îmbrățișând diversitatea și nevoile reale ale oamenilor. Au răspuns pozitiv la această idee pe care echipa ELLE a avut-o de a pune pe copertă, de a-i aduce în față pentru a le auzi mai bine vocile, pe acești patru tineri talentați, gata să schimbe lumea!

Nu știu de unde citiți aceste rânduri, dacă atunci când au ajuns la voi s-o fi impus din nou carantina, dar sunt sigură că mai devreme sau mai târziu vom fi din nou liberi și vom ieși din această încercare mai puternici. Acea putere care să te ajute să înțelegi că proiectul vieții tale nu trebuie să te includă doar pe tine.

Roxana Voloseniuc REDACTOR SEF

Instagram: @roxanavoloseniuc

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle