INNA & Tommy

Sunt puține brand-uri internaționale care au reușit performanța lui Tommy Hilfiger de a se adapta atât de bine la lumea de azi. Majoritatea caselor mari de modă care au cunoscut faima în anii ’70 sau ’80 au mari probleme de adaptare la cerințele noilor generații, care consumă rapid orice idee, sunt în permanență în căutare de nou, nou, nou și preferă să-și cheltuiască banii mai mult pe experiențe și mai puțin pe haine…

INNA & Tommy

Îmbrățișarea tehnologiei, a social media și realizarea unor colecții adecvate așteptărilor generației de azi (nimic complicat, ci simplu, direct, accesibil) au fost niște cărți câștigătoare pentru Hilfiger. See Now Buy Now a fost, și el, un concept inovator (este bizar să vezi azi o colecție pe podiumurile de modă și să aștepți șase luni până să o poți cumpăra din magazine, nu? Și, cu toate acestea, sunt doar câțiva designeri în lume care au adoptat acest principiu).

O altă personalitate care s-a gândit în primul rând la publicul ei și la ce își dorește el azi este Inna, o artistă din România cu un impact internațional extraordinar. Pentru proiectul nostru comun Elle X Tommy Hilfiger, ne-am gândit să aducem aceste două lumi împreună și ne-a bucurat să vedem că și cei doi au primit această idee cu încântare.

Întâlnirea dintre Inna și Tommy a avut loc la Milano, cu puțin timp înainte de prezentarea Tommy Hilfiger, și a depășit protocolul obișnuit, decurgând ca o întâlnire firească între doi oameni care iubesc moda și muzica. Fiind de față la această întâlnire, nu m-am abținut și am transmis-o live pe pagina de Facebook Elle România, unde o puteți vedea în continuare.

Tommy Hilfiger și-a prezentat ultima colecție în colaborare cu Gigi Hadid în cadrul Săptămânii Modei de la Milano (un reportaj amplu de la show-uri puteți citi la pagina 52) și tot acolo a fost realizată și această ședință foto de copertă cu Inna. A fost, cred, cel mai scurt shooting de copertă, în patru ore terminaserăm deja tot, atât coperta, cât și imaginile din interior. Motivul este evident: colecția este atât de firească, de modernă, de ușor de purtat, încât Inna și-a intrat rapid în rol, ca și cum acele haine ar fi fost create special pentru ea.

Sper că v-am stârnit curiozitatea și veți fi în continuare cu ochii pe noi, nu numai pe varianta tipărită și online a revistei, ci și pe conturile noastre de social media, pe care suntem prezenți constant cu știri, exclusivități și opinii argumentate!

Roxana Voloseniuc REDACTOR SEF

www.facebook.com/roxana.voloseniuc

Foto: Dan Beleiu

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle